לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hen’’s Style



Avatarכינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

יום חורפי וגשום, ואני בפוך =)


לפני הכל אני רוצה להזהיר שהחומרים בפוסט הזה נרשמו אך ורק משיעמום...

 

טוב אז בכמה מילים...

 

חולה

נמאס שביתה (חולה בשביתה ררר)

חורף מסריח

עבודה מגעילה

יניב פולני טיפש...וזהו =)

 



 

 

נכתב על ידי , 21/11/2007 15:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר אור =]


אוקיי קמתי ממש מוקדם וממש משעמם לי אז אמרתי יאללה נעדכן....

אצלי הכל אחלה בחלה יופי טופי

השביתה התארכה בעוד שבועיים ככה ש...יאיייייי

חחחח סוף סוף הצטרפתי לכת הגיטרה של יניב וזיידה ויניב וסער נותנים לי שיעורי גיטרה

צריך הרבה סבלנות בשביל ללמד מישהו עם קליטה איטית כמוני P: אז כבוד להם

התחלתי לעבוד כשוטף כלים במסעדת דגים...טוחנים לי תצורה אבל כסף טוב

שבוע שעבר היה שבוע קשה עם משבר משפחתי...מי שמכיר אותי יבין....

אבל עבר כי בחיים הכל עובר =)

 

חורף הגיע וזה אומר קרמבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



נכתב על ידי , 12/11/2007 13:02  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,351
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHe[N]eH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על He[N]eH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)