לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*בלוג מהחיים*


בלוג מהחיים שווה להיכנסס...=]]]

Avatarכינוי:  סיסילההה

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

=]]]


עברתי בלוג.. לכתוןבת הזאת...:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=489435

נכתב על ידי סיסילההה , 31/10/2007 14:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל טוב...3>


היום יומולדתת לליקליק ודוני..... 3>

מזל טוב יפותייי...

צ'או צ'אוו......
נכתב על ידי סיסילההה , 27/10/2007 17:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוףף סוףף...=]]


סוף סוף פלא חדש..=]]]

היה ממש כיף בכדור עף...

ליקליק למה לא באת??!!

יום ממש כיףף בבצפר..

שיפרתי במדעים... מ-52 ל-80...=]]

 

יש לנו מבחן במטמתיקה ויום אחרי זה נראלי במדעים..=[[[

 הפלא נראה ככהה...:

מהממם לא??!!

טוב.. אני לא ממשיכה אתת הסיפורר!! אתם לא מגיבים..

אם אתם רוצים שאני ימשיך שיהיו לי לפחות 5 תגובות שאתם רוצים שאני ימשיךך..!!

 

בנות אוהבתתת3>...

נכתב על ידי סיסילההה , 22/10/2007 19:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

361
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיסילההה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיסילההה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)