לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאן שדרות

שלום לכולם הבלוג שלי ינסה לתאר את החיים שלי כאן בשדרות. אני אבא לילדים שגר בשדרות כבר הרבה שנים. בבלוג שלי אנסה להביא את זוית הראיה שלי שלא תמיד תואמת את התדמית שאולי יש על האנשים בשדרות. נקווה שיהיה לך מעניין לקרוא ולהגיב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

רגיעה בשדרות.. בערך


עבר זמן מאז כתבתי
קרו הרבה דברים. לא נהייתי פחות עסוק...
שמעתם בטח שיש רגיעה בין החמאס לישראל. חבל שלא סיפרו את זה לפלסטינים!
אכן יש ירידה בכמות הירי, אבל ירידה היא לא הפסקת אש.
כל יום יורים לפחות פעם אחת מעזה אל מדינת ישראל ומנסים להרוג אזרחים. כל יום פיגוע.
אבל אולמרט עסוק בטיסות ובחקירות, ברק עסוק בלהיות במזגן והמדינה ממשיכה לא להתנהל.
במקום להודיע לפלסטינים שברגע שיש ירי המעברים נסגרים לארבעה ימים, ולבצע את זה, כולם ממשיכים ובעצם אומרים: מקובל עלי שיורים על אזרחי המדינה. רק אל תירו הרבה ותנסו לא להרוג אף אחד כי זה יקלקל לי את החופש!
מה שיש זה מה שכבר היה בעבר:
הפסקת אש חד צדדית
שלא ימכרו לכם סיפורים. עכשיו אתם יודעים.
נכתב על ידי כאן שדרות , 14/7/2008 02:12  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  כאן שדרות

גיל: 55




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכאן שדרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כאן שדרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)