לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החוק על פי נונוש =]]


החיים בסגנון מעוצב D=

Avatarכינוי:  נונוש=]]

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

רוז ז"ל | שאלון חמוד וארוך | מבצע | פרס


 

שאאלום D:

וואי לא עידכנתי מלא זמן : (

אז די מזמן חזרנו ללימודים : [

עד לפני יומיים ישבתי ליד עדי בשולחן שישבנו שנה שעברה

הכי מצחיק בעולם ^^

והיינו בטוחות שנשב יחד עד סוף השנה אבל הפרידו אותנו : /

אבל אני יושבת ליד הדרי אז זה גם סבבה : ] התחלנו ב"אהל שם" בכיתה מדעית.

זה מוזר שבבצפר שלי אני הכי גדולה ופתאום את בבצפר שאת הכי קטנה,

וכולם בוחנים אותנו כאילו באנו מכוכב אחר..

אתמול מצאו את גופתה של רוז בירקון.

רוז הקטנה והמסכנה, שלא עשתה רע לאיש,

נרצחה באכזריות על ידי סבה.

סבא צריך להיות אחם שאוהב, ותומך

הוא לא צריך להיות אדם אלים, רוצח.

רק שלא יקרו עוד מקרים מזעזעים כמו שני מקרי ההטבעות ורוז כמובן.

ת.נ.צ.ב.ה

 

הילדה שנעלמה רוז

שאלון חמוד שלקוח מפה

הבן אדם שהכי חשוב לך? המשפחה והחברים

הבן אדם שאתה הכי אוהב? אוהבת הרבה אנשים }{

הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? רותם 3>

הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? רותם XD

הבן אדם הכי מצחיק? נועה ^^

הבן אדם הכי לא מצחיק? אהמ אני ?

הבן אדם הכי מוזר? אני מוקפת בהמון אנשים מוזרים

הבן אדם הכי יפה? אני D:

הבן אדם הכי קרוב? אמא 3>

הבן אדם שאתה סומך עליו? סומכת על יותר מידי אנשים

הבן אדם שסומך עליך? המממ לא יודעת ^^

הבן אדם שהכי השפיע עליך? אינלי מושג S:

הבן אדם הכי כשרוני? רותם :)

הבן אדם הכי חברמן? עמיתוש

הבן אדם הכי מניאק? ><

הבן אדם הכי ספאמר? שני

הבן אדם הכי צפוי? עדי

הבן אדם הכי לא צפוי? עדי XD (פעם שלישית גלידה)

הבן אדם הכי חכם? עדי  (עם שוקולד וניל ותות : ])

הבן אדם הכי מטומטם? מי שלא קורא את זה

הבן אדם הכי מסטול? אני D:

 הבן אדם הכי רגיש? אני.

הבן אדם הכי וותרן? עדי :]

 הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? רותם 3>

הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? רותם 

 הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? רותם  (אותה גלידה שביקשתי מעדי)

 הבן אדם הכי פופלארי? לא יודעת..

 הבן אדם שהכי מבין אותך? אמא, רותם, נועה וקורל (עוד, מישהו?)

 הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? נועה, רותם וקורל

 הבן אדם הכי עשיר: ביל ג'ייטס

 הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? אני נדמה לי XP

הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? רותם. היא גם חביתה.

 הבן אדם שהכי הרבה מקלל? דור ;]

הבן אדם שאף פעם לא מקלל? אני..

 הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? מי שבא ברוך הבא

 הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? נועה ורותם

 הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? נועה, נראה לי שיהו לי חיים מצחיקים XD

 הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? כנ"ל :]

 הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? כנ"ל בריבוע XD

 הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? תותי D:

הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? אני ^^

 הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? סבא ואמא של רוז.

 הבן אדם שהכי עוזר לך? אמא 3>

 

 
 
מבצע:
1. 2. 3.
 
תפוסים:
1-
2-
3-
 
פרס מהפוסט מקודם:
 

 

נכתב על ידי נונוש=]] , 12/9/2008 14:41  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוג המעריצים לדמי, מיילי וסלינה =) ב-10/1/2009 12:51
 





8,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנונוש=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נונוש=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)