לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רותםם.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


 

אוקי נראלי שאני מצליחה להסתדר כבר.

אני לבד עכשיו. מרגישה כל הזמן לבד.

מתי כבר הם יבואו? כולם. הימים הטובים, החברים הטובים, החבר.

מקווה לטוב יותר.

נכתב על ידי רוותםם♥ , 28/8/2007 13:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש ! XD


אז זהו. עשיתי לי בלוג. פעם ראשונה שיש לי משהו כזה. וזה היה מסובך להרשם לזה.

אני אשמח להכיר חברים חדשיםםם. [בערך בשביל זה אני עושה את זה הא.?]

וגם.. בשביל לפרוק את כל מה שמצטברר.

טוב אני מקווה שזה יצלח הצלחה. פחח מה?!

יאללה ביי-ביי

נכתב על ידי רוותםם♥ , 28/8/2007 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רוותםם♥

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוותםם♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוותםם♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)