לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנחנו זן נדיר,ציפור משונה


"It's so beautiful it makes you want to cry"

Avatarכינוי:  עוד אחת בשם טל (:

בת: 28

Skype:  טל 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

מעין פוסט פרידה?


את האמת שלא כתבתי הרבה זמן בבלוג...

הרבה.

והפוסט הזה, הוא מעין פוסט פרידה:)

 

זה לא היה בלוג שחשפתי בו דברים אישיים

מחשבות שרצות לי בראש

ורגשות שאני מרגישה

 

אבל הוא כן היה משמעותי בשבילי[:

אבל אני חושבת שהתבגרתי

ואת כל הדברים שכתובים פה

אני צריכה להשאיר מאחור :)

 

אפשר להגיד שטוב לי

יש לי הורים מדהימים

ואח - שכן אני מודה, גם הוא מדהים

ורק עכשיו, שהוא חייל בצבא ההגנה לישראל, אני מגלה כמה שאני מתגעגעת אליו

יש לי סבא וסבתא שהתברכתי בכך שיש לי אותם

יש לי דודים ודודות

ובני דודים משגעים

יש לי משפחה מאושרת [:

 

יש לי חברות מקסימות

שתמיד יהיו שם שאני אצטרך משהו

ומדהים שרובן הם כאלה שאני מכירה שנתיים וחצי [?]

אבל הפכו בשבילי לדבר עצום בלב.

 

יש פעמים שאני מרגישה לבד

אבל לכל אחד זה קורה

רק דבר אחד מצער אותי - שאין לי חברה הכי טובה.

חברה שאני יכולה לדעת

שאני הכי חשובה בשבילה

לדעת שאני והיא, זה כמו סכין ומזלג.

 

התחלתי את השנה בכיתה חדשה, עם מורה חדשה

התחלתי שנה חדשה אחרי שנה מדהימה שעברתי שנה שעברה

אני אוהבת את הכיתה שלי

אני אוהבת את המחנכת שלי

ואני אוהבת את הילדים שאני מסתובבת איתם

 

עברו עליי הרבה תקופות שנה שעברה

חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות

אבל על שום דבר אני לא מצטערת

כי גם התקופות הטובות, וגם התקופות הרעות

הביאו אותי לאיפה שאני היום :)

 

אני מצליחה בלימודים, הולך לי טוב

אני מצליחה במבחנים ואני מצליחה ללמוד [:

במתמטיקה קצת צולע, אבל אני חושבת שאחרי היום

פתרתי את הבעיה!

 

עוד שבוע ויומיים תעודות

ואני עם הרגשה טוב D=

 

עוד חודש ו9 ימים פורים

ואני מחכה בקוצר רוח לחג הזה!

יש לי הרגשה, שהשנה, אני אכייףף! ואני אהנה (:

 

חצי השנה האחרונה עברה לי מהר

אולי מהר מדי

אבל נהניתי בה

ועברו עליי המון דברים - אתם לא מתארים כמה

עברה עליי שנה מוזרה

ריב עם חברה הכי טובה

סבתא נפטרה\:

ההתנתקות מהחברים הישנים

והתחברות עם חברים חדשים

 

זה היה קשה, אני מודה

אבל אני מסתכלת לאחור בחיוך

 

מצפים לי עוד חמישה חודשים מהנים

חמישה חודשים עם חיוך.

 

אני משאירה את הבלוג פתוח,

אבל אני לא אכתוב בו.

 

אז, שיהיו לכולכם חיים מעולים!

תמונה אחרונה ונשיקה להתראות ?



תמונה שמשקפת המון עבורי

נכתב על ידי עוד אחת בשם טל (: , 19/1/2010 17:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאן פטינסון (H) ב-10/2/2010 20:30
 





8,377

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת בשם טל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת בשם טל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)