לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blackhearted


גריינדקור?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

עידכון! [HOLY CRAP ]


עכשיו השעה 2:30 AM, אני לא מצליח להירדם,ומשעמם לי. D:
היה ליל סדר בן זונה, יצא לי מזה 300 שקל D:.
מעניין מה אני יעשה עם זה O:
DRUGS? HO'S? BLING BLING?
לא.
אין לי מושג האמת.
הליל סדר הלך כמו כל שנה, אוכל והרבה אוכל. וודקה (:. ועוד אבא שלי שאל אם אני רוצה! תקנאו ישלי אבא מגניב.
והיום יש פיקניק (: אני מקווה שהוא יהיה יותר מעניין מפעם הקודמת.
"כולם מגיעים,
יש אוכל,
אוכלים,
מתחילים לצחוק על אבא של אילנה ועל הדאבל די שלו XD.
מדברים ואוכלים גרעינים.
אדי רוצה לחזור |: אני ואדם הולכים איתו.
אבא של אדי זורק אותי ליד הבית שלהם!@%!@%!@ [של אדי]
אני הולך ומגיע לבית של רוני ואומר לו ששכחתי את המפתח למרות שממש רציתי לשתות XD אז לקחתי לשתות ו"מצאתי" את המפתחות.
חזרתי הביתה.
אני ממש מקווה שאשכרה אדי יבוא! אבל אדם הכפרע יבוא 3> ורוני בכלל בהולנד ):.




THIS IS MADNESS!

נכתב על ידי , 20/4/2008 02:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^ Vampire Fairy ^ ב-26/4/2009 00:24
 



עידכון O:


וווואי משעמם לי כך כך |: וכולם עסוקים!! ואין סרברים נורמלים בשום משחק.
אז כנראה שאין מה לעשות חוץ מלעדכן את הבלוג הנטוש הזה >:D
טוב אז אתמול היה יום שישי רגיל ומעצבן |: רציתי ללכת עם רוני לסרט סופר הירו אבל זה היה ב10 וההורים שלו לא הרשו לו XD
אז היום בבוקר,עם אדם (:.אז בכמה מילים לסכם את הסרט סופר הירו...דיי מאכזב. למה?
קודם כל, הסרט קצר אחושרמוטה.
כל הקטעים דיי צפויים.
אבל היו קטעים מצחיקים (: אבל עדיף כבר להוריד אותו מאשר אשכרה ללכת.
אז כל אחד חזר הביתה להלהלה.
ובסביבות 7 היה לי משעמם רצח 0.0 אז קראתי לרוני לריצה. והיה דיי מעניין.
MADN3SS? XD
בזמן האחרון אני רואה כל מיני שלטים שאומרים: "לא למחזר זה טירוף!"
אז אני,אדם מושפע מהסרט 300 וכל הSPARTA הזה. ישר קפצתי אמרתי....
MADNESS?
THIS IS SPARTA!
D: ......................................................
מיי בהצלחה במבחן במתמ' (:. 333>.
דויד תוריד HALO בהצלחה ותחכה עד שאני יזיין אותך במשחק הזה. (:
ורוני...U PHAIL IN LIFE IN A 3P1C WAI LOL!
Suicide Silence - No Pity For a Coward

נכתב על ידי , 12/4/2008 22:33  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cleansed In Silence ב-20/4/2008 02:26
 





Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCleansed In Silence אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cleansed In Silence ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)