לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנסיך הקטן-הומו


טוב אז פה אני יספר מה עובר עלי(אני בן 16 מהמרכז).. אני לא יודע בתור מה.. בתור הומו בתור דו או סטרייט(שזה כנראה בטוח לא) אז.. תגיבו:).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

איזה כיייייף:)


 

מי שקרא את הפוסט הקודםם שיקרא!!

 

בפוסט הקודם סיפרתי לכם על התאומים האלה שאני לא בקשר איתם?!

 

אז עכשיו הם בערך החברים הכי טובים שליייייי איזה כיףףףףף..

 

הכל התחיל מזה שראינו אותם אני ועוד 2 ידיות ואמרנו להם שלום ושמשמעם לנו..אז הלכנו דיברנו היה כזה כייייייייייייףףףףףףףףף וגל.. הוא כזה חתיך.

 

מאז כל יום נפגשנו עד מאוחר בלילה ואנחנו בקשר ממש ממש טובב

אני כ''כ שמח!!

 

אתמול יצאנו..והוא אמר ''שונא שונא הומואים''..אז לא אמרתי כלום כי אם הייתי אומר הוא היה יכול לגלות עלי וזה..

אז אחרי שתי שניות הוא אמר...אם למשל אתה היית הומו לא הייתי שונא אותך כי אתה מתנהג כמו גבר..אני שונא את הנשיים האלה.. כי בדיוק עבר לידינו איזה הומו נשי כזה...

 

כשהוא אמר את זה אז נרגעתי..אבל למה הוא אמר שונא הומואים..בד''ב מי שאומר ליד הרבה אנשים שהוא שונא הומואים..הוא הומו..אז לא יודע אולי זה אומר עליו משו.

אני מקווה שהכל יהיה טוב.

אבל לבנתיים אני חבר שלו וככ'כ טוב לי עםזה.. יש לו תמבטים הכי יפים בעולםם!1 אני נימס לידו אני לא יכול..

אבל...אני עדיין רוצה את חברה שלי..

 

מה עושים1?:|

 

 

נכתב על ידי אני!?הומו?! , 8/11/2007 00:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אני!?הומו?!

בן: 32




4,133
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני!?הומו?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני!?הומו?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)