לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

sara this is my life


אז ככה ילדה מהמרכז גובה:1.63 אני לא מבינה למה אני לא גבוה יותר מזה אולי לטובה משקל:??? סודי ביותר אבל אני יכולה להגיד לכם שאני לא שמנה ולא רזה אז אני באמצע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


עבר חודש חודשיים מאז הפעם האחרונה שהייתי בישראה אז סך הכול הסתגלתי לבית ספר ואתמול עליתי להקבצה א' באנגלית איזה כיף חחחחח.....XO עכשיו עוד מעט אחותי קונה לי סוני איזה כיך לי טוב אני ארשום עוד דברים מאוחר יותר .....!

נכתב על ידי שר!ש , 13/11/2007 17:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שר!ש

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשר!ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שר!ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)