לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הכי משעמם בעולם!


.... הבלוג שלי D:

Avatarכינוי:  אפצי, לבריאות .. תודה!

בת: 30

ICQ: 370699747 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

השיעמום הורג אותי ^.^"


 

 

שבת שלום לכולם

 

איזה כיף אין לי אף אחד בבית, הם סוף סוף החליטו לצאת לטייל איפה שהו,

 

ואני לבד בבית וטוב לי עם זה. ליפעמים אני אוהבת להשאר בבית לבד

 

יש מין שקט מיחד כזה ובלי שאף אחד יפריעה לי.

 

 

אז לא הדכנתי כבר מלא זמן, אולי כי לא התחשק לי ואולי כי לא היה לי זמן

 

היה לנו מיבחן בפיזיקה וקיבלתי  94 וזה משמח אותי XD

 

ומחר יש מיבחן בביאולוגיה ואין לי כוח בגרוש לזה

 

אני לא סובלת מיבחנים 

 

 

 

ביום שני נוסעים לסמינר...

 

לסמינר לשלושה ימים...

 

ונוסעים רק אלה שלומדים רוסית...

 

אנחנו נוסעים וכל השאר ישארו לילמוד XD

 

אני ממש שמחה לינסוע אבל אני דיי מבואסת

 

שההורים של אליסה לא הרשו לה לינסוע אז היא לא נוסעת

 

 

סתם כמה תמונות כי משעמם לי XD










שבת שלום לכולם

 

ושבוע טוב שיהיה לכם

 

ביי XD

נכתב על ידי אפצי, לבריאות .. תודה! , 12/1/2008 16:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/2/2009 22:14
 




 

 

הקריסמס עבר בהצלחה

 

למרות שיום אחרי גם הלכתי לבית ספר כי היה לי מיבחן באנגלית

 

וביכלל השבוע היה לי 4 מיבחנים

 

ההמורים בבית ספר הישתגעו וביום ריאשון מיבחן באלגברה [פאק]

 

אבל אני מקווה שאני אצליח באלגברה:]

 

 

 

מחר יש יום הולדת 32 לאמא שלי ב5.1

 

ואלכס איך אפשר לישכוח שגם למרלין יש מחר יום הולדת

 

אז יוצא שאמא שלי ומרלין נולדו באותו יום רק שמרלין יותר זקן מאמא שלי

 

אז שיהיה לאמא שלי הרבה מזל  טוב

 

ושתיהיה לה שנה טובה ומוצלחת והרבה בריאות לה XD

 

 

 

יש דבר שמשמח אותי עכשיו יותר מכל

 

זה הסמינר שיערך בעוד 10 ימים

 

לכיתות י' ויא' צריך ליהיות סמינר ל3 ימים

 

אבל או לי' או ליא' יש בגרויות אז הם לא יכולים לצאת אז נחמה [המורה לרוסית ]

 

לוקחת כמה תלמידי ט' ויוצא שנוסעת אליסה, אלכס, אני, ואדים, ניקיטה

 

ועוד הרבה אנשים מהשיכבה אבל נוסעים רק אלה שלומדים רוסית ושהם עולים חדשים

 

וזה סמינר ל3 ימים איזה כיף

 

אני כבר כל כך רוצה לינסוע

 

 

היום ירד גשם ואני חושבת שאני דיי אוהבת גשם

 

כי כשיש גגשם אז לא חם ולא ממש קר

 

 







 

 

טוב אני עייפה מליכתוב אז לילה טוב לכולם

 

ושיהיה לכם שבת שלום XD

 

ולילה טוב לכולם

נכתב על ידי אפצי, לבריאות .. תודה! , 4/1/2008 23:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -beyond fantasy ב-9/1/2008 21:04
 





2,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפצי, לבריאות .. תודה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפצי, לבריאות .. תודה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)