לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  A L E X

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

תמונה


כי רק זה גורם לכם להכנס
נכתב על ידי A L E X , 13/7/2008 12:33  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



[=


אז כן... כמעט כמעט כמעט סיימתי עם הכל!

רק מחר נישאר לי מועד ב' במתמטיקה, אני מת לעבור, חרשתי תחיים לא יצאתי מהבית. אני אפילו נרדמתי מול התוכנית הזאת של השיעור פרטי במתמטיקה בערוץ 1!! נישבע, זה פשוט עצוב...אבל לפחות הפעם השעות של הבחינה נוחות. אחרכך, כל התיגבורים כל הדברים ניגמרו סופית ואז אני אצא לחופשי XD עד השנה הבאה...

גרוש על התחת אין לי ועבודה אני עדיין מיתעצל לחפש... כנראה שאני אלך לבדוק ב'קפה קפה' בטיילת, עבדתי שם כבר אז אוליי ייתנו לי משהו:)

מה יש לי לספר... טוב זה היה מזמן אבל חברים סחבו אותי למסיבת פתיחת קיץ הזאתי באיזה מועדון ערסים כזה.. לא זוכר אפילו איך קוראים לו.. אני כל החיים רק ברחתי שלא להצטלם אם אף אחד וסתם בזבזתי לילה שלם. ככה זה שלא נעים לסרב לחברים

בתכלס החיים שלי לא כאלה מלהיבים.. אין פה הרבה מה לעשות פה בבתים חוץ מלשבת כמו משועממים במקומות נטושים ולהעביר תזמן והאמת זה מה שאני עושה כל היום.. מחפש דרכים להעביר תזמן. תכנונים מי יודע מה לחופש אין לי ככה שהכל ספונטני.. כל ההופעות האלה והקוקה קולה וכל זה לא מעניינים אותי אז רק נשאר לי לקבוע עם חברים רחוקים וזהו.

אממממ.. מה עוד? XD משתדל לעדכן בכל הדברים.. אה, אני ואיגור.. כל העניינים כרגיל[= האהבה פורחת! סתם לא, אבל מספיק הייתי פה חופר עלינו כמו פאתט ושם שירים ותמונות, אבל חאלס XD לא רוצה להשמע כמו כולם ומתלהב והכל.. אז העיקר שטוב לנו וזהו.

טוב מה אני חופר על כלום... אני סתם משעמם נכון?

אז נסיים יפה כי בטח לכולם נמאס..... עם תמונה<: יש לי חצ'קונים מכוערים אבל אל תיתתייחסווו טוב:)?תודה.

וואנאבי תמונה אומנותית.. העננים נראים יותר טוב ממני

 

חחחח עברתי על כל הפוסטים בבלוג ואני מרגיש אפס.. איזה דברים מפגרים כתבתי! אבל חבל לי למחוק נו .. חחחחח.. טווב.

 

ביי♥

 

 

נכתב על ידי A L E X , 13/7/2008 11:54  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,819
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA L E X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A L E X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)