לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

what lies beyond the obvious facts


בחור בן 22 בתחילת מסלולו האקדמי, מספר את דעתו על הדרך (הלא נכונה) שבה העולם סובב בשבילו. תנסו, אולי תלמדו משהו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

אמא שלי ואבא שלי


i love my mom, i love my dad

 

i wish they could stay here, with me forever.

 

my father, with his never-ending thrust and enegry, he will take me to the moon and back if i will ask

 

my mother with her comfort and hard working princibels, she knows what is the right way, the dissent way to take

 

i love my mom, i love my dad

 

their effort didn't pass me by.

 

נמרוד

נכתב על ידי , 23/8/2008 23:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרררד


 

כשזה מגרד, אין לאן לברוח

האש מלחכת בעוד החוץ שקט

מרגיש רטוב כשזה יבש

מרגיש יבש כשרטוב

לגרד, כנגד כל היגיון

למרות שאומרים לי

שאסור, שכדאי שלא, שעדיף להפסיק

שדי!

והסבון, כמו מלח, לפעמים יותר מכך

קצוות גופי רועדות, רוטטות, פועמות

לחפור, לחפור, לחפור בפנים

הגבול מתערער, השטף מתחיל

גופי מנסה לתקן, להטליא טלאי עד טלאי,

אך הסכר נפרץ, השטף פרץ

בדמעות מגרד, לבד מגרד,

בכאב מגרד, מגרד בכאב

בחוץ הכל רגוע, בפנים פועם

בקצב הדוק, שלא נגמר לעולם

 

 

 

מוקדש...

                         * יש סיכוי לתופעת לוואי של גירוד בעקבות שיר זה

 

שבת שלום

נמרוד

נכתב על ידי , 22/8/2008 22:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדרך אל סופשבוע טוב


 

 

סוף השבוע הגיע כרגיל כמו שעון. כתוצאה מכך שסוף השבוע שהגיע כמו שעון, אני מעביר שיעורים פרטיים לתלמידי אולפן בסופשבוע. חברתי חזרה לביתה בצפון, מה שיוצר מצב בו אני במעונות לבד פלוס מינוס. כתוצאה מכך שעכשיו סוף שבוע ואני לבדי במעונות, יש לכתוב קצת ולמלא את התוכן של הבלוג בעניינים.

 

שנה הבאה – פסיכולוגיה ושירותי אנוש. הנושא סגור.

שבוע שעבר – יום ההולדת שלי, חברה שלי דאגה לי ליום הולדת נהדר.

שבוע הבא – עוד שבוע מלא משמרות בחנות הספרים

 

ובינתיים חוקר אני בנבכי התנ"ך ובעומקם של שורשי פעלים מסובכים בשיעורים פרטיים. בין פסוק לשיעור אני מציץ. בספר ששאלתי מהחנות – "כלום לא נראה באופק" שבו המוות שולט ואורב למספר הדמויות הקמוץ שבסיפור בכל פסקה, סגנון ישן, כמו שאני אוהב.

 

הרבה ממתקים, הרבה כסף והרבה חומר קריאה, כמו שאני אוהב.

 

לילה טוב לכם

ושבוע טוב

 

נמרוד

 

נכתב על ידי , 15/8/2008 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnimrrod22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nimrrod22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)