לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתאט


בלוג שווה בטירוף... פשוט לאכול אותי!

Avatarכינוי:  XxפוקהונטסxX

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

מלא זמן שלא הייתי פה. תמונות.


אתם בטח שואלים את עצמכם איפה הייתי כל כך הרבה זמן.

אז ככה, אחרי שאני ואבא שלי קיימנו יחסים לא ראויים באה עובדת סוציאלית ולקחה אותנו לבית יתומים.

בגלל שהייתי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד יפה אז אימצו אותי ממש מהר, ואחי נשאר לבד :/

אמא ואבא החדשים החליטו שאני צריכה ללמוד ולהתפתח כדי להיות בת משפחה ראויה.

בכל אופן, השתנתי המון, עשיתי מהפך של 365 מעלות , התבגרתי,למדתי החכמתי...

תמונות מהפך:

לפני:

 

אחרי:

נכתב על ידי XxפוקהונטסxX , 24/5/2008 00:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxפוקהונטסxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxפוקהונטסxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)