לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"From "True men Kill Coyotes


"to "Death Of A Martian

Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

דאמ! לא עשיתי כלום בחופש!!


איזה באסה!

לא הספקתי לעשות כלום בחופש!

ואני חולה!

ומחר אנחנו 8 שעות ניסע כדי לבקר את אחותי שהיתה פה אתמול

ואני מקווה שאני אחלים עד יום שלישי כי אני הולך לתלאביב:@

איזה בולבול זה!:@

נכתב על ידי , 9/12/2007 17:57  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונא את יום שישי


אני שונא את יום שישי-

אבא שלי מנצל את זה שאנחנו בסופשבוע ונותן לנו אקסטרה מטלות ומתלונן על כל גרגר אבק

וב7 בערב יש ארוחה, הארוחה זה החלק הכי נורמלי, אבל עדיין גרוע. האוכל בסדר, אין לי בעיה עם האוכל, הוא טעים. אבל כל הזמן, פשוט כל הזמן: רבים. צעקות, צרחות, מה שלא יהיה. היום סוףסוף עשיתי משהו שרציתי לעשות הרבה זמן אבל פחדתי משומה: קמתי והלכתי.

החלק היחיד שאני אוהב זה שבלילה אני הולך לחבר לישון אצלו, כי בא לי לצאת מהבית הזה, ואני לא יכול להשאר בו.

נכתב על ידי , 8/12/2007 00:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סה"כ לעסתי פקק!O:


סה"כ לעסתי פקק!

ותראו מה קרה לו!





כאילו המיסו אותו!

יש מצב שאני חולה חמצת, שזה שהרוק הופך לחומצה

או שאני סתם ממציא מחלה

נכתב על ידי , 6/12/2007 19:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,240
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoamSal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoamSal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)