לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"את מוכרת לי מפעם.."


גל.. 13... קדימה... פנויה.. (נדוש?!)..... אבל ... מאוהבת...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

בלווג חדש!!!


הייי מה קורה עם כולם?...!

הכל טוב... גם איתי...

היום סידרתי גבות אצל ריבה הקוסמטיקאית....

יצא נחמד...

עכשיו אני בבית עם חברה שלי יובל.....

 

 

פריצה!!!

 

גוולי?!?!?

נסיכה שלי

אהובה שלי!!!

את הכלל

אולי את באמת צודקת כשאמרת ששום דבר ל יפריד בינינו...

 

שלך ואיתך תאאאמיד... ...

יובל'שלך

 

נכתב על ידי , 3/9/2007 18:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~גולי~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~גולי~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)