לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never Believed



Avatarכינוי:  Chris_Moon

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הבטחתי לעדכן? אז הנה אני מעדכן =)


מה דעתך על ניתוחים פלסטיים?
לא מת על זה... בנים לרוב לא עושים.. אבל אני לא אוהב את זה על בחורות. לדעתי בחורה מושכת זאת מישהי שנוח לה עם איך שהיא ניראית ואוהבת את המראה שלה כמו שהוא

האם עברת ניתוח כזה בחייך?
בטח! ניתוח להגדלת חזה XD

האם את מתכוונת לעבור?
לא

למה לדעתך אנשים עוברים ניתוחים שכאלה?
כי בא להם? לא יודע... כי הם לא מרוצים מאיך שהם ניראים...

אילו ניתוחים לדעתך הם טובים ואילו מוגזמים לעבור?
לדעתי אף ניתוח לא טוב ושעדיף בלעדיהם... אבל נגיד אם למישהו יש משהו בגוף שהוא לא אוהב [ושהוא מעוות בצורה מוגזמת] אז שיעשה, מה איכפת לי =\

באיזה איבר בגוף לעולם לא תעשי ניתוח פלסטי?
שום איבר!

איפה היית רוצה לעשות ניתוח?
כרגע אמרתי שבשום מקום -_-

אם היית רוצה, למה?
כנ"ל >.>

איזה ניתוח היית רוצה שיהיה?
יא'פדיקי XD

ולנושא אחר.. מירלה עשתה לי אייסי אני כל כך שמח XD
נאמ, נענע אין לי מה להוסף |: נתראה בפוסט הבא (?) XDDDDD
נכתב על ידי Chris_Moon , 19/1/2008 17:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חור |:+אני חוזר


יש לי חור ענק בארכיון... פתחתי ת'בלוג בארוקטובר ומאז לא עידכנתי... בכל אופן, היה לי פ]וסט פתיחה, נכון? עכשיו יהיה פוסט היכרות.
אז ככה:
אני כריס [שם בדוי] וזה בלוג אנונימי. אני לא רוצה שידעו מי אני... אני בן 15 דיי גבוה לגילי.. לומד בכיתה י' בבצפר חרא-בעיר חרא... אין לי הרבה תחומי עינין.. רוב הזמן אני בבית-אוהב להיות במחשב, לשמוע מוזיקה...
טוב, אין לי עוד מה להוסיף |:


נכתב על ידי Chris_Moon , 14/1/2008 11:57  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





772

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChris_Moon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chris_Moon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)