לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sometimes life isn't perfect...



Avatarכינוי:  yanap12

בת: 29

ICQ: 302105283 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

הכאב שבפנים...


זה כל כך כואב
כשהאמת מופיעה לך מול העיניים.
זה כל כך כואב כשאנשים אומרים
דברים שלא ציפית להם.
בתת מודע באמת חשבת פעם שאולי זה ככה,
אבל כל הזמן הדחקת והדחקת את זה
עד ששחכת...
אבל כשהאמת מופיעה הכול חוזר בחזרה,
כאילו תמיד היה שם.
זה כל כך כואב לדעת שהבן אדם שהיה
הכי יקר לך, הכי חשוב בחייך,
שהכי הכיר אותך, שידע עלייך יותר מכל,
שידע מה את מרגישה ותמיד היה לצידך,
עושה לך דבר כזה,פוגע בך בצורה הכי כואבת,
הכי מאכזבת.
חוסר הציפיה, חוסר הודאות למה שהולך לקרות,
חוסר הידיעה
זה רק עושה את זה ליותר כואב.
אולי חשבתי שזה יהיה אחרת, שהוא לא כזה,
שהוא לא יפגע בי, אלא להפך יתמוך בי,
יהיה שם בשבילי.
אבל זה התנגש לי בפנים,
הבנתי את הכול, או לפחות חלק.
אני לא מצליחה להבין את השאר, לא מצליחה לגלות, לדעת.
אני רוצה לדבר איתו, עם החבר הכי טוב שלי
שיודע עליי הכול,
אבל אני לא יכולה לדבר איתו עליו.
כי זה אותו האחד...
אז אני שומרת את זה בפנים, לעצמי,
מנסה להתרחק ממנו וזה קשה,
אני מנסה לא להראות שאני מתמוטטת מבפנים,
שקשה לי, שכואב לי,
אני מנסה להיראות כאילו הכול בסדר,
ממשיכה באותם הדברים באותה הדרך,
אבל זה בכל זאת לא אותו הדבר כמקודם.
כי אתה כבר לא שם איתי...
נכתב על ידי yanap12 , 13/12/2008 22:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,741
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyanap12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yanap12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)