לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’סיק עוזר לי :]


בלוג עיצובים ועזרה ^^ צריכים משו? תבקשו ואני יביא ;]

Avatarכינוי:  שני שעוזרת :)

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

רקעים לפרו- עיגולים, פסים, משבצות.


היי לכם.

אני מקווה ששלומכם טוב XDD

כי הולך להיות פה פוסט מ ו ז ר :)

 

 

היי. אז, אממ... ביום ראשון בבוקר נשארתי בבית כי הייתי חולה D:

ישבתי מול המחשב רוב היום, וניסיתי לחשוב מה אני יכין לכם.

בהתחלה הסתכלתי מה יש בבלוגים אחרים.

אח"כ חשבתי מה אני צריכה בתור מנהלת של בלוג.

ואח"כ גיליתי... שרוב הבלוגרים גם מעצבים בעצמם, ולכן הם מעדיפים להכין לעצמם הכל,

ולא זקוקים לעזרתם של מעצבים אחרים.

אין לי מה להכין לכם. אני לא יודעת מה לעשות. [אני במצוווקקקההה!!!><]

אז... אני צריכה דחוף את עזרתכם:

תגידו לי בבקשה דברים ועזרים שאתם צריכים- אבל שתשתמשו בהם!

אני מרגישה מוזר. בררר.

פתחתי גם בלוג עיצובים חדש [עם שירע]

כיפה אדומה- העזרה האמיתית.

 

אני לא יודעת. משהו חסר לי בבלוג הזה.

 

*תם הנאום. לשירת התקווה שקהל מתבקש לקום על רגליוXD*

 

 

רקעים לפרו- עיגולים | תוצרת אישית.

 

 

אם אתם רוצים רקע כזה,

כתבו בתגובות את הקודים של 4 צבעים -

ואני יכין לכם רקע לפי בקשתכם D=

 

 

רקעים לפרו- מיקס | קרדיט.

 

 

 

 

רקעים לפרו | שימוש חופשי

 

   

  

 

 

רקעים לפרו- משבצות | שימוש חופשי

  

 

 

מבצע | קרדיט ליושי [על הפיקסלים]

 

1. 2. 3. 4. 5. 6.

 

- תפוסים -

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

 

 

פרסים מהמבצע הקודם

 

מקום ראשון: רייע

 

 

מקום שני: מיכלה

- בקרוב -

מקום שלישי: טופיפית

- בקרוב -

 

 

נכתב על ידי שני שעוזרת :) , 17/2/2008 19:13  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב להורדה | ההזמנה ליושי | רקעים למחשב.


היי גולשים XD

 

היום הכנתי לכם די הרבה דברים, יחסית לעדכון רגיל.

 

בתור התחלה אני שמחה שנהנתם [אם בכלל] מהספיישל.

ממש אבל ממש השקעתי, אבל זה השתלם:

היו לי מאז 180 כניסות, ו- 48 תגובות [כולל שלי, אבל עדיין><]

 

אהה, אני חושבת שהיה איזשהו שינוי בתפיסה שלי בימים האחרונים.

שמתי לב, שאני כל הזמן מביאה לכם דברים מבלוגים אחרים.

ואמרתי לעצמי, חלאס, תכיני דברים משלך :)

אני חושבת שזה די עבד כי הכנתי כפתורים של ברווזים, שאגב רובם יצאו בעע

לא נורא, תאלצו להסתדר איתי ככה P:

 

 

מבצעים למנויים ^^

החלטתי שממש אין לי מספיק מנויים (עדיף שלא תדעו כמהXD)

אז, החלטתי שכל פוסט אני יכין או ישלח משהו למנויים,

משהו שאני לא יביא לכולם :)

בנוסף, כל מי שמצטרף עד סוף החודש (פבואר),

מקבל חתימה או כפתור לינקוק - לבחירתו.

 

 

הכנתי לכם עיצוב מ ד ה י ם להורדה.

מי שרוצה שאני יכתוב לו את שם הבלוג שיכתוב בתגובות.

 

 

  

  

 

 

לשימוש אישי!

מי שלוקח צריך לשים את השלט הזה -

[עם קישור]

 

 

העיצוב של יושי פיקסלים.

 

אני ממש התלהבתי מהמברשות ששמתי ברשימות.

כזה חמוודד XDD

[לכפתור לינקוק יש מסגרת לבנה]

 

שימי את השלט הזה ברשימות -

[עם קישור]

 

 

בנוסף לעיצוב להורדה שהכנתי,

הכנתי לכם גם כמה רקעים מהממים למחשב D:

 

 

 

לשימוש אישי בלבד!

 

אני שמתי למחשב את הרקע של שיפו :)

זה כזה חמודיי ><

 

 

ולסיום, מבצע מתוק =))

 

 

תפוסים:

כחול | ירוק | צהוב | לבן | ורוד

 

- פרסים בפוסט הבא -

[סורי, הפוטו השתגע לי XD]

 

 

נכתב על ידי שני שעוזרת :) , 8/2/2008 14:45  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,874
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשני שעוזרת :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שני שעוזרת :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)