לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם בלוג


בלוג נחמד..אמ..סימפטי שאוהב ללכת לטייל עם הכלב שלו על שפת הים=]

Avatarכינוי:  ילדה משועממת:P

בת: 30

ICQ: 489660887 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הא הא:P


מה נשמע אנשים?D:

איך היה החג?

משעמם לי אש:P

נאמ נאמ נאמ

אוף פרצו לי לאייסי..

אבל פרצתי לעצמי ושיניתי את הסיסמא אז הא למי שפרץD:

חח משעמם לי!!!!!!!

אתמול הייתי בעיר עם דקל ויסמין..רצינו שדקל יקרא למתן אבל הוא לא היה בבית:I

ואז לא היה לנו מה לעשות כי אנחנו לא באמת אוהבתות את דקל אנחנו סתם מנצלות אותו כי יש לו חברים כוסונים:P

סתם אני מתה על דקל..אבל בכל זאת גם מתן וגם איתמר לא היו בבית אז לא היה לנו מה לעשות..

לא נורא^^

נאמ נאמ..וואי משעמם פה..אני אצל סבתא שלי בפתח תקווה ודודים שלי עוד לא באו אז אין מה לעשות..

טוב ניגמר לי הגברים להגיד אז..ביי:P

נכתב על ידי ילדה משועממת:P , 14/9/2007 21:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתיD:


חזרתי [כפיים:P]

היה כל כך כיף!!!!!!! הייתה לי בריכה וג'קוזי וכל היום הייתי עם דודים שלי וסבתא שלי כזאת קרוע שהיא לא שמה לב לדברים הכי בולטיםXD

והשמנתי כי אכלתי מלא אבל לא נורא^^

וביום האחרון ראיתי את תותי וחבר שלה יוני ובת דודה שלי ניקשרה אליהם וזה היה כזה חמוד^^ אני ותותי היינו בבריכה ויוני היה עם בת דודה שלי בג'קוזי כי היה להם קר..אז הם התחילו לשיר..

ולא יצא לי בסוף לרכב על סוסים כמו שרציתי אבל לא נורא היה כיף^^

 

נאמ מה עוד היה לי לספר?:P

אה כן!! היה היום הפגנה^^ הלכתי כמובן כל תירוץ לצעוק לקפוץ ולעשות רעש:P

היה ממש כיף ופגשתי מישו חדש שקוראים לו מתן והוא מותק והוא כנראה יהיה מדריך שלי בקורס מדצ"ים [מדריכים צעירים] וישבנו על הכביר ואני חושבת שכמה אנשים אפילו שחכו על מה ההפגנה^^

זה היה כי רצו לסגור לנו את המתנס ולבטל את כל החוגים בגלל בעיות בתקציב..אבל יש מלא תורמים וכל הכסף הולך לדברים לא חשובים כמו חופשה לעובדי העירייה!!

אז הלכנו צעקנו עם שלטים ודגלים ומה לא? אפילו להקה ונואמים וטלוויזיה היו שם^^ צלמים לעיתון צילמו אותי ואת חברה שלי עם שלטים:P

היה כל כך כיף!! חוחו

 

מקווה שהיה לכם כיף כמו שהיה לי:P

ותמונה חדשה שלי סתם כי בא לי^^




נכתב על ידי ילדה משועממת:P , 9/9/2007 21:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאי:P


היי=] מה נשמע אנשים?D:

היום היום השלישי ללימודים:P

היה סבבה:P

המורה שלי לאנגלית דפוקה וגם המאמן שלי של הכדורעף אבל ניתגבר על הכל=]

יש לי הרגשה טובה כזאת..

ובשניה הזאת ניזכרתי שאמא שלי לא רוצה לתת לי ללכת להופעה של טוקיו הוטל אז לא כל כך טוב לי עכשיו:I

וואי איזה מבעסת היא:I

 

לא נורא^^ השבוע אני נוסעת לראות את תותי ואת עומר שוב:P

חוחו עשיתי מזה משו שבועי:P

אני נוסעת לצימר עם כל המשפחה שלי:P

איזה כיף לי:P

יאיD:

 

אנשים אני אוהבת אותכם למרות שלא קראתם את החפירה הראשונה שלי><" מבטיחה שזה יתקצר..אני חושבת:P

לירזיש עיצבה ליD: אפילו כתבה רותמיש למטה^^



נכתב על ידי ילדה משועממת:P , 4/9/2007 18:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

92
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה משועממת:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה משועממת:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)