לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't Push It.


And I can't help but wonder..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


וואי, הייתי בטוחה שכבר נסגר לי הבלוג או משהו

אין לי מושג מתי כתבתי פה בפעם האחרונה

 

כנראה שאיבדתי סבלנות לשטויות כאלו, לעדכן את החיים שלי און ליין

פעם הייתי יושבת כאן שעות וכותבת פוסטים באורך הגלות

 

תכלס, החיים שלי מזה לא מעניינים... אני עובדת ראשון עד חמישי, 9:00-18:00, שישי שבת תמיד אותו הדבר, עם אור ועם החברות קצת...

אפשר להגיד שלא קורה כלום בחיים שלי.

העבודה שלי מאוד מונוטונית, הקשר שלי עם אור נמצא כרגע במקום טוב פחות או יותר.

 

קמה בבוקר, לובשת בגדים שארגנתי לילה לפני והנחתי על הכיסא בקפידה (לפי הסדר;מה אני אלבש קודם: מכנסיים,חזייה,גופיה..), מתאפרת, מוציאה את הכלב, נוסעת באוטובוס(ים) לעבודה, לפעמים יש לי טרמפ עם שכן שלי. חוזרת בערב, מתקלחת, גולשת קצת באינטרנט, אולי נפגשת עם אור והולכת לישון.

וחוזר חלילה.

 

אני לא יודעת אם אני אוהבת את השגרה הזו או לא. בגדול, אני בנאדם שצריך שגרה ויציבות, כזו אני. מצד שני, אני מקווה שייכנסו קצת ריגושים לחיים שלי.

שבוע שעבר, למשל, קיוויתי בסתר ליבי שישלחו לי צו 8. איזשהו שובר שגרה, אנשים חדשים, פעילות אחרת, משהו.

 

אני אף פעם לא יודעת באיזה אופן לסיים פוסט. כשהייתי בכיתה י' זה היה יותר קל

זה היה מסתיים במשהו כמו "בעעעעע" או ,יאללה בייייייי"

עכשיו כל סיום שייכתב פה יראה מטופש לא?

כאילו, מה? לכתוב "אז נתראה בקרוב" או "אשתדל לעדכן"?

 

 

ביי

נכתב על ידי Hero. , 11/1/2009 18:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Hero.

בת: 36

ICQ: 179053465 




4,239

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHero. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hero. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)