לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שהרוח תביא איתה


החיים זה כאן?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
תותים!

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
נראה לי שערוץ 24
קליפ של שלמה ארצי

הספר האחרון שקראת:
האפר של אנג'לה
אומרים שהוא טוב, אני עדיין לא בטוחה בזה

המשחק האחרון ששיחקת:
ממממ באמת שאני לא זוכרת
בטח בצבא היה משו
אה, נזכרתי
בשבוע שעבר שיחקנו משחק קלפים כזה עם צורות וצבעים וכאלה... אבל אני לא זוכרת איך קראו לו, שם באנגלית

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
חברה שלי

הדבר האחרון שכתבת:
תשחץ נרקה לכתוב?

הדבר האחרון שהרגשת:
שמחה ועייפות

הרגע האחרון שבכית:
בכיתי שבוע שעבר כשהיה לי ממש קשה נפשית להתמודד עם משהו

הרגע האחרון שאהבת:
אהבתי מהבחינה לאהוב מישהו?
אז בצבא יש מישהו שנקשרתי אליו (ידידות נטו), פשוט בחור מקסים, וכשדיברתי איתו אתמול הרגשתי שאני באמת אוהבת אותו כי הוא בן אדם כזה טוב...

המקצוע האחרון שלמדת:
עשיתי קורס, זה לא בדיוק מקצוע

השיר האחרון ששמעת:
את השיר שהוא הצלצול פלאפון שלי

המילה האחרונה ששמעת:
ביי

נכתב על ידי קאפי , 7/3/2008 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קאפי

בת: 36




100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עבודה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאפי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאפי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)