לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You see? I'm good


רואים? אני טובה

Avatarכינוי:  שאקי פליצ, וזהו.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

בעיית זיכרון קשה !


אם ראיתם,

ישלי בעיית זיכרון קשה.

באסה לי :(

אז נתחיל ?

אתמול הזמנתי עיצוב מבלוג אחד בישרא,

ואני לא זוכרת איזה בלוג.

פשוט כי רק רציתי להגיד למנהלות שיוסיפו לי לעיצוב חתימה תואמת.

וזה גם לא במועדפים (כן, אני עצלנית)

אוףףףף....באסה לי :(

טוב, אז מי שהזמנתי לו אתמול ה-27.9.07

שיגיב לי פה! בפוסט הכי עדכני, או בפוסט הזה.

ורק רציתי להגיד שאני רוצה שתוסיפו לי להזמנה חתימה.

........

שאקי פליצה.

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 28/9/2007 11:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוכות !


חג סוכות הגיע !

וגם החופש בא !

"החופש בא...

החופש בא...

החופש בא אז תגיד תודה !"

איזה שיר יפה אה ?

אני המצאתי חחח D =

רק רציתי להגיד לכם ,

חג סוכות שמיייח לכול עם ישראל !!!

 

ו...אוף ! איזה שיטטטט !

אנחנו צריכים ליקנות תילבושת אחידה....

יש לנו 12 צבעים...

 

~ שאקיש ~

קורלי ? תרגישי טוב יפתי !

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 25/9/2007 19:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ב-17:00 חוג - ב-16:00 הולכים למועדון


כןכןכן

סופסוף!

אחרי 5 חודשים של ייסורים וסבל,

מסכימים לי ללכת למועדון שלנו!

יווהווו!!!!!!!!!1

אחרי כ"כ הרבה זמן,

שהיתחננתי לאימא ואבא שלי שיתנו לי ללכת למועדון.

וזהו,

זה? ק ר ה !

 

"עכשיו השעה 14:00 בצוהוריים,

אנחנו כאן עם..."

חע - חי - חו !

מצחיק מאוד,

קצת פיצולים יעזרו לנו והחיים מסודרים!

 

היה היום ממש כיף!

שוב, שיחקנו נשיקה / סטירה....

(בינינו? עם רון & גל זה לא כזה כיף)

 

מזל"ט לזוג החדש!

דניאל & רון

 

וזהו...

הייתי...אל תגידו שלא P=

שאקי + פליץ

כי גם שאקי, וגם פליץ היו פה

נכתב על ידי שאקי פליצ, וזהו. , 25/9/2007 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

226
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאקי פליצ, וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאקי פליצ, וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)