לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

land of dreams


She think that she's so emo. next week she'll be a goth


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

יאי :)


וואו. זה מרגיש מוזר XD

יומיים עם ג'ו ["אחי"] 3>, לישון איתו ביחד אצל יעל.

ועכשיו לישון לבד.. >< אוף XD

טוב בכל מקרה אני שמחה D:

 

והתחשק לי לעדכן את הבלוג חחח איזה נטוש הוא! XD

הוא יבוא איתי למומולדת של אסתי,אז יהיה כיף (: אם היא תחגוג חח

 

היה היום [כאילו,אתמול, 19.2] יומולדת לבטי המאמי שלי 3>

איחלתי לך כבר מזל טוב אבל שיהיה :P

המון מזל טוב עד 100 כ20 ושתקבלי כל מה שתרצי בחייך (:

ובקיצור כבר חפרתי לך חח 33>

 

וחפרתי גם בבלוג,אז... תמונות? XD

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי I'm.Not.Broken , 20/2/2009 00:36  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SharonN ב-16/5/2010 23:14
 





כינוי:  I'm.Not.Broken

בת: 32

MSN: 




5,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm.Not.Broken אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm.Not.Broken ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)