לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זהות מדומה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


זה מאין רגע של חולשה כזה

ההרגשה הזאת שרודפת אותך כבר כמה זמן.

של הפחד

של הבכי

של הכאב שאי אפשר להוציא

שאי אפשר לספר

זו תמיד אותה ההרגשה שנשארת עמוק עמוק בלב,שפוגעת בך כל פעם מחדש.

שגורמת לך להרגיש חסר אונים ומסכן.

אתה מרגיש בודד לפתע

ואתה רוצה להתנתק מהכל

אתה מרגיש אשם,למרות שאתה לא אמור

אתה חושב,

אתה מנסה להסביר מה קרה אבל אתה לא יכול,כי זה כואב.

זולגות הדמעות,ואתה לא מבין למה

כאילו זה טבעי

כאילו זה תמיד קורה.

 

אני רוצה לברוח מכאן.

למקום רחוק רחוק ולהיעלם לכמה זמן. וכשאחזור הכל ייעלם ויעבור.

 

אני רוצה שיעלם אותו הכאב שהרגשתי ושגרם לי להרגיש רע כל הזמן.

הכאב שאני בחיים לא מראה,ולא אראה. כי זה עצוב מדי .

                                        

נכתב על ידי , 5/9/2007 21:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





34
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאבל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאבל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)