לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בין מציאות לפנטזיה..


בזמן שאני מטיילת לי בין המציאות לפנטזיה החלטתי לתעד את המחשבות המוזרות שלי ובכלל מה שעובר עלי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שביזות יום ד'!


 יום הזויי קצת נחס הייתי אומרת..

התחלתי תיום שלי בסביבות ה10 בבוקר (שזה מכובד) הייתה לי ישיבה קטנה לגביי משהו חשוב ואחר כך לבצפר..

בצפר.. אוו מסגרת מפגרת שהניהול שלה דפוק בצורה מפגרת שאפילו המנהלים שלה לא יודעים מה הם צריכים לעשות או למה הם צריכים לעשות..

טוב אחרי וייכוח דבילי עם המנהלת לגביי חולצת תלבושת נכנסתי לשיעור אחרי טוסט מדהים מעט קולה וסיגריה נכנסתי לתוך הסיוט שלי.. שיעור פסיכולוגיה אוו אני כל כך שונאת את המורה הפדופיל שלי הוא מטריד ומפחיד ושלא נדבר על זה שהוא זקן ומכוער ולאף אחד לא אכפת כי הוא דר' בפסיכולוגיה! ואז קיבלתי תפצצה לפנים נכשלתי אניי נכשלתי אניי אחרי שלמדתי 16 שעות ביום לפני הבגרות.. רציתי למות אבל אחרי כמה שעות התעשטתי ואני וחברתי הטובה ק' החלטנו להירשם למועד ב'.. נקווה לטוב בעזרת ג'ה!

באתי הביתה מדוכאת ושבוזה נכנסתי למקלחת וכרגיל כמו כל פעם אני מדוכאת חתכתי לישון ככה בחוצפה באמצע היום דפקתי 4 שעות שינה בכיף שלי... קמתי עם כאב ראש לא מהעולם הזה טררם היה אצלי במוח ועדיין בשביזות ועוד אמא שלי יושבת לי על הראש מה יש לך למה את ככה למה ככה יאלללה רדי ממני למי יש כוח אליך?! לי בטוח שלא!
טוב קמתי התעשטתי מעט ואז ירד לי האסימון שהידיד הכי טוב שלי חזר לארץ היום ישר טלפון מקלחת ונסעתי אליו היה ממש נחמד ישבנו כמה חבר'ה כמו פעם צחקנו וכאלו ואז אני וידיד אחר שלי ל' לצורך העיניין הלכנו לחברה שלי ש' (חחח כמה ראשי תיבות מי ישמע שבק פה) ישבנו אצל ש' ואני עדיין בשביזות בגלל המושבניק..

אוו המושבניק הזה עוד יהרוג אותי לא סתם אומרים שגברים זה עם אידיוטי באמת לא בשביל משהו ולא בגלל שאני אישה הם באמת עם מפגר אין להם את היכולת לחשוב בצורה נורמאלית לחשוב מחוץ לקופסא כמו שאומרים..

אני מחכה שיגיע מחר מחר הוא אמור לחזור עד כמה שהבנתי מל' ואז ניראה כבר כי לי אין כוח יותר הצבא הארור הזה חירפן אותו יותר ממה שהוא היה לפני..

אחרי שיחת עידוד שם ש' המדהימה שלי עלינו אליה הכנתי לי שנדנווצ' עם קוטג' ומלפפון.. חחח זה היה מבדר ותמיד העולם ניראה וורוד יותר אחרי אוכל =]

מאוחר יותר חתכנו הביתה וזהו בערך...

מחר אני צריכה לקום ב7!! שואההה!!! לא נורא זה למטרה טובה להוצאת הדרכון המסריח הזה כבר כדי שאני אטוס לפולניה..

פולנייה היר איי קםם..!!!

יאללה הייתי פה חחח (איזה מפשט של ערסים..)

 

נשיקות חיבוקים וכל מה שבדרך...

לילה טוב הפייה הירוקה.. ד"א אני באמת צריכה לכתוב הסבר למה.. מממ רעיות טוב..

 

לילה...

נכתב על ידי +*+.The GrEeN FaRiY+*+ , 6/9/2007 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפתח הבלוג..


אוקיי אז שוב מצאתי את עצמי פותחת בלוג בפעם ה3 ניראה לי, החלטתי לפתוח חדש ולא להמשיך תישן (לא כזה בעייה לפרות) כי אני במקום כל שהוא מרגישה שאני נמצאת בפרק חדש של החיים יש לי תיסבוכים אחרים ולכאורה שאני קוראת תבלוגים הישנים שלי אני חושבת לעצמי ואוו כמה השתנתי בפרק זמן של שנה אפילו פחות.

ולא רק שהשתנתי אני גם מרגישה את זה כלומר מה שהיה חשוב לי לפני שנה ממש לא מעניין אותי כרגע או ניראה לי שטותי אפילו אני מרגישה שונה וזה מוזר.. נוו שיהיה..

יאללה שנדחדש לי :)

נכתב על ידי +*+.The GrEeN FaRiY+*+ , 5/9/2007 00:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  +*+.The GrEeN FaRiY+*+

בת: 34

ICQ: 249808028 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+*+.The GrEeN FaRiY+*+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +*+.The GrEeN FaRiY+*+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)