לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Bad Moon

בת: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

כמה מחשבות של שעה מאוחרת


אחרי הרבה מאוד זמן, לקחתי חופשה

לא הספקתי מה שרציתי לעשות, לפחות נחתי.

חליתי וניראה שאני כבר מתחילה להבריא

כמו תמיד, לא לקחתי חופש מחלה כמו שרציתי לקחת לקחתי רק את המינימום שחשבתי שיספיק לי ואפילו פחות.

 

החיפוש אחר עבודה חדשה היתקדם קצת והוקפא במקום.

 

קמתי היום מאוחר, ואחכ גם ישנתי חצי יום, ראיתי כמה סרטים אכלתי ובעיקר לא עשית שום דבר מועיל.

 

אני מתחילה פרוייקט חדש, להעסיק את עצמי ממחר.

 

**

 

לא מוצאת את ציוד הסריגה שלי,

זה מעצבן בטירוף.

 

חפצים,תמונות,קטעי עיתונים,ספרים,חוברות,פוסטרים הרבה דברים שצריך ליזרוק.

נכתב על ידי Bad Moon , 11/12/2011 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,433

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBad Moon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bad Moon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)