לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מה שעוד לא נגמר, יהיה פה מחר..



כינוי:  עיניים ירוקות

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


יום ראשון ללימודים.

הייתי פשוט בשוק!!

קודם כל כולם טווילים ענקיים כאלה צמחו ב-10 סנטימטר....ועוד אני חשבתי שאני צריכה להיות גאה שגבהתי.טעיתי!!!!!!!

כל אחד 1.70+ ענקייםםםםם....

ילדים חדשים..כיתה חדשה..מורה חדשה.

הכל מוזר לי.

אפילו הסביבה שלי חדשה-ישנה.

אפילו האנשים שהיו הם כבר לא אותם אנשים..פיזית ונפשית.הכל חדש.

בכל זאת כיתה ט' וזה..בגרות מסויימת.

השנה התחילה לא רע בכלל.

ואני חושבת שכל השינויים שהיו בי באו לטובה.

לא נתתי לשום מדבר לפגוע בי.אולי הפריעו לי כמה דברים אבל זה ישתפר עם הזמן או שכנראה הזמן שהיה אמור לשפר נגמר..

וזהו..

היה די נחמד,חוץ מזה שלקח לי שעה וחצי להגיע הביתה שזה מטורף ממש!

 

חודש מעולה,

ושתיהיה אחלה שנה לכולם ובעיקר לי

נכתב על ידי עיניים ירוקות , 2/9/2007 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובע ב-3/9/2007 17:34



1,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעיניים ירוקות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עיניים ירוקות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)