לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TOKIO HOTEL

בלוגג על טוקיוו הוטל! הלהקהה הכיי מצליחהה בעולם! ביל&טום אתםם כל חיייי=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


היי!

זה בלוגג חדש

אז אני לא כזאת טובה אבל בכל זאת

יש למה לחקות,,=]

 

קוראים ליי חלי

אני בת 13 וחצי מנצרת עלית

אני מעריצה את טוקיו הוטל כבר 3 חודשיים [זה קצת אבל אני הכי אוהבת אותם]

 

 

אז קבלו עידכוןן!

 

הודעה חשובה!

טוקיו הוטל באים להופעה בישראל

6 לאוקטובר

 

לי כבר יש כרטיסים יאייי;]

 

מידע על ההופעה!!!

 

 

אפשר להזמין כרטיסים להופעה של ט"ה בטלפון הזה!

03-6045000

מחיר הכרטיס- 219 ש"ח

ההופעה תהייה ב"גני תערוכה", ת"א

בתאריך 6.10.07 (יום שבת)...ההופעה תתחיל ב18:00!

 

אממ,,

זה כל הפרטים על הופעה אהה יש לי עוד משוו חשוב אני יודעת שזהה חופר אבל כל המעריצות צריכות לקרוא את זה זאת הודעת שרשרת

 

ל=כ=ל המעריצות של טוקיו הוטל שימו לב 3> !

טוב קודם כל הצלחנו להביא אותם לארץ ! כל הכבוד לנו !(:

עכשיו כדי שהם יחזרו לכאן אנחנו חייבות להיות הקהל הכי מדהים שאפשר!

(פי אלף מהצרפתיות האלה ! חחח) קיצר אז הגענו למסקנה שיהיה ממש מגניב חוץ מהקטע

שנשיר נצעק שלטים בלאגנים יהיה ממש קטלני לעשות משו מתואם כל המעריצות שבאות להופעה בארץ.

הרעיון הוא כזה- כל מעריצה תבוא מצויידת להופעה בלב מקרטון בגודל בינוני(של דף בערך) שיורם בכמה מהשירים באופן מסודר

[זאת אומרת נקבע מראש על באיזה שירים ואיך ומה והכל]

עכשיו תארו לעצמכן 4000 מעריצות -במקרה הטוב- מרימות מלא מלא לבבות אדומים\ורודים מקרטון

בגודל בינוני גבוה פתאום ביחד וצורחות "טוקיו הוטל וי לאב יו" או סתם משו , בקיצר זה יהיה קטלני וגם זה ממש ייחד

את ההופעה הזאת כי הם יראו שהתארגנו מראש וחשבנו על זה וחיכינו וקיצר שאנחנו הקהל בין הטובים ובתקווה שאולי הם יחזרו לפה ב 2008.

 

עכשיו פרטים על הרעיון !!

קודם כל קרדיט לאנה ואן המדהימות שהעלו את הרעין המצויין הזה ! כפיים! חח

אוקי זה הולך ככה: כל מעריצה מכינה בבית באופן פרטי בבית לפני ההופעה את הלב מקרטון לא לשכוח להביא אותו להופעה.

את הקרטון אפשר להשיג מקופסאות קורנפלקס\קרטונים של ירקות\קרטון של נעליים. אני מדגישה ל=א דף כי זה יתקמט ויהרס! רק קרטון!

את הקרטון הזה גוזרים בגודל מסויים- לא ענק ומוגזם ולא קטן שלא יראו. הקרטון יהיה בגודל של רוחב דף מדפסת.

את הלב צריך לצבוע בצבע אדום\ורוד עם טוש\מרקר\צבעים לא אכפת לי העיקר שייצא כמו שתכננו.

אני מבקשת ל=א לרשום בתוך הלב כ=ל=ו=ם בגלל שגם זה יכער את זה ויהרוס את הקטע שכולם אותו דבר וגם לא יראו את זה אז ככה שסתם חבל!

הלבבות האלה ל=א באים במקום השלטים ! תפציצו בשלטים תראו להם כמה אנחנו אוהבות אותם.!@#.

קיצר אני מקווה שהרעיון לא יהרס והוא יצא לפעול כי זה יהיה ממש מגניב ויראה תשומת לב גדולה.

בבקשה להעביר את זה לכל הרשימה שלך של המעריצות בבקשה זה רשום וזה גם יפורסם בפוסטים אצל אן וקאסי ועוד אני מקווה עם כל הפרטים .

בבקשה תפרסמו את זה!.

יאללה עוד חודש והם באים בלי עין הרע !!! יהיה קטלני !! כולם לבוא !!!

3>, עמית.

 

 

תמונה של ביל מהיום הולדת שלו ושל טום

 

mfb7427431billeissesselze4.jpg picture by Ewellyn5 אויי איזה חליפה יפה כמו דוגמן!=]

 

ועוד תמונה

mfb7427432hotelanstossehj5.jpg picture by Ewellyn5

 

 

ועוד כמה תמונות יפות:)

 

 

   

 

אמ,,סיימתי,,

אני יודעת שזה קצתת עלוב אבלל זאת ההתחלה,,

אניי גם מחפשת עוזרת בת 13 עד 17 כיי זה קצת קשה לבד

והיא צריכה גם ממש לעריץ את טוקיו הוטל!

אז מי שרוצה תכבתו בתגובות

 

צ'אווו;]

 

 =]

 

 

נכתב על ידי TOKIO HOTEL=] , 5/9/2007 18:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  TOKIO HOTEL=]

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTOKIO HOTEL=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TOKIO HOTEL=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)