לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Drums Are My Life


בלוג על החיים העלובים שלי !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט חדש אין לי מה לרשום


עבר הרבה זמן מאז אבל עדיין לא רשמתי את זה בפוסט

יום אחד אני אביב דביר וחן הולכים לשוק דביר גונב דברים כרגיל

נכנסנו לבסטה אחת וחן אמר לי "קח את הסיכה" לקחתי את הסיכה ויצאתי אחרי שניה שני שומע

"ילד בוא לפה" התחלתי לרוץ והמוכר רץ אחרי עשיתי כמה סיבובים בשוק אבדתי אותו והיתחבאתי

במגרש חניה הוא לא נתן לחן אביב ולדביר לזוז מהבסטה שלו עד שאני לא בא

אביב דיבר איתי אמר לי לבוא חן אמר לי לא לבוא כי הוא לא רוצה שאני יסתבך

לא ידעתי מה לעשות בסוף חן אמר לי שלח הודעה כיאלו הלכתה הביתה שלחתי לו הוא שיחרר אותם

וברחנו משמה מאז אני לא מתקרב לבסטה של הבן זונה הזה

שלא יקרוט לי תזין או משהו כזה

וזהו זה הדבר היחידי המעניין שקרה לי לאחרונה

SuperSheep Rulz

יאלה ביי

נכתב על ידי , 10/1/2008 16:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 31



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazyFanTa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CrazyFanTa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)