לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים משוגעים ~ ילדה משוגעת D:



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חורף .


    

קרדיט

 

חורף, קר, ורוח חזקה נושבת.

חורף. קר בחוץ , וחמים בפנים .

פתיתי שלג כבר דופקים על חלוני .

כל הלילה ערה , מחכה שכבר הבוקר יאיר ,

ואויר קר יעלה.

האש מאח לוחשת "חורף..חורף.."

ואני, אני מתקבלת בפוך שקניתי לכבוד החורף,

שתוה שוקו חם ומביטה אל החלון.

מתי כבר אוכל לצאת החוצה?

אך פתיתי השלג לא עונים, וממשכים לדפוק על חלוני.

 

  

 

סתיו,גווני כתום-צהוב, עלים.

כבר כל העצים ערומים . העלים, כולם נשרו.

והינה עלה, אך גם הוא נשר, כמו שאר העלים.

האדמה כבר הכינה את עצמה לקראת החורף.

כבר שמיכה ארוכה הכינה שמיכת עלים.

שמיכה בגווני אדום-כתום. כלהציפורים כבר נדדו לארצות החמות.

אך העצים-נשארים ערומים. ללא שמיכה, ללא שוקו חם.

רק אני יושבת בבית, שותה שוקו, מתכסה בפוך חם, בזמן שכל שמיכות

הקיץ נעולות בארון הגדול.

 

אוהבת,

נוייקי שמצפה שתציפו אותי בתגובות פעם אחת .

 

נכתב על ידי , 2/10/2007 22:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5 תגובות והמשכתי D:


אז כמו שהבטחתי, אם היו 5 תגובות או יותר על פרק 3 ,

אמשיך את הסיפור .

פרק רביעי בסיפור "סמינר משלחת נוער" ,

קריאה מהנה D:

" אז סבתא, מה הסיפור של התמונה?" שאלתי לפתע.
סבתא חייכה חיוך מסקרן ואמרה :
" רון, את יודעת, גם בתקופה שלי היתה משלחת נוער, ואני זכיתי להשתתף בחוויה שכזו . "
הבטתי בה במבט מופתע עד מאוד ,
" רק שאצלנו זה היה שכבר מגיל 11 היה אפשר להשתתף . " אמרה .
הבטתי שוב בתמונה , בכל הילדים שהיו שם .
" אז .. שם בעצם הכרת את סבא ? "  אמרתי בשעה שהסתכלתי על הילד עם הפוני בתמונה שעמד ליד סבתי . " אז אני רואה שכבר זיהית שם את סבא .  כן, שם הכרנו . "
אז סבתא שלי השתתפה במשלחת נוער כשהייתה קטנה . בגלל זה היא רוצה שאשתתף גם אני .
- " בואי רון, בואי נרד לסלון וננסה לשכנע קצת את אמא ואבא בקשר למשלחת  . "
היא הושיטה לי את ידה וירדנו יד ביד והרגשתי ממש כמו ילדה קטנה, שסבתה מלווה אותה ביד .
המדרגות האלה, כמה שהם חורקות ! וגם הדרך לסלון נראתה לי כאילו לא תגמר לעולם .
אך זה היה אך ורק פרי דמיוני .  הדרך היתה קצרה עד מאוד .
כשהגענו לסלון, ירדה לי אבן מהלב . כן, כזאת אני .
התיישבתי על הכורסא הורדרדה והתחלתי לנשום בכבדות .
- " רוני'לה , באנו לשוחח על עניין המשלחת, ולא להתנשם."
אמר אבא . סבתא קרצה לי ואז אמרתי בחופשיות שכזו, כאילו אני לא לחוצה ולא כלום ,
" אבא, אמא, אני חייבת להשתתף בדבר הזה . "
אבא ואמא החליפו מבטים בינהם כאילו לא ציפו שאפתח כך אלה בתחנונים .
" אממ.." אמרה אמא , " אנחנו יודעת עד כמה שאת רוצה,"
"ולכן החלטנו שכן, שאת יכולה" השלים אבא את דבריה .
ליבי קפץ, בטח לא שמעתי טוב, אז ליתר ביטחון שאלתי שוב : " אז אני יכולה?
אתם מסכימים?"
אבא ואמא הינהנו. " אנחנו הבנו עד כמה זה חשוב לך. את יודעת, גם סבא וסבתא השתתפו במשלחת נוער
כשהיו צעירים" אמרה אמא. " אני יודעת.." מלמלתי וחייכתי אל סבתא.
ואני, אני שמחתי עד הגג. סבא קרץ לי וכולנו, אבא, אמא, סבא , סבתא ואני, התחבקנו ובצחקנו.
כמה כיף שהם הסכימו. טוב, אל תמהרו לשמוח, הם רק הסכימו שאלך לבחינות.
לא בטוח שאתקבל. טוב, מה אכפת לי ?  העיקר שהם הסכימו !
המשך יבוא..
 
7 תגובות ואני ממשיכה. D:
אוהבתותכם, נוייקי [::
נכתב על ידי , 2/10/2007 21:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3 - למי שפיספס .


פרק 3,של הסיפור,

"סמינר משלחת נוער"

קריאה מהנה D:

התמונה היתה של סבתא. היא היתה מלאה באבק.

נשפתי על התמונה והעפתי את האבק לכל עבר.

" 5 ליולי 1952" היה כתוב בטוש שחור,

 על זכוכית התמונה בחלק התחתון מימין.

"סבתא היתה אז.... בת.. 11, בערך.." חשבתי לעצמי.

בתמונה נראתה סבתא עם עוד חבורה של ילדים,

 עומדים ביחד, נראה כמו תמונת מחזור.

התמונה היתה בשחור לבן. בתמונה היה ילד עם שער קוצים וסוודר,

 ילדה עם שער קשור בסרט, סבתא היתה עם שמלה בהירה ושערה השתרך עד לישבנה,

ולידה ילד עם פוני עד העיינים, קצת יותר גבוהה מסבתא,

שהזכיר מאוד את סבא.ובזמן הסתכלתי בתמונה,

הדלת נפתחה. הבטתי לאחור במבט מבוהל במקצת.

" רון, אל תגידי לי שנבלת ממני.." . זאת היתה סבתא.

" נו באמת, שאני אבהל ממך?"

השבתי ושלחתי אליה חיוך מלא שניים.

" אני רואה שמצאת את התמונה של המשלחת. זה היה כשהיתי בת 11"

היא נשמה נשימה עמוקה ומרעישה.

" תמונה של מה?... איזו משלחת? על מה את מדברת?" אמרתי בבלבול.

" אה, אמא לא סיפרה לך?... כשהייתי בכתה ו' השתתפתי במשלחת נוער.

 את יודעת מה זה?" היא אמרה."נאאממ... בואי נאמר שאני לא רק יודעת מה זה.."

עניתי בקול קצת עצבני. נזכרתי בחלומי.

-"כן... אמא ספרה לי. אני דווקא מאוד מעניין שתלכי לזה. זאת באמת חוויה."

- " רק חבל מאוד שאמא ואבא לא חושבים ככה. הם אומרים שאני קטנה מדי."

היא התקרבה אלי וליטפה אותי.

" רון, שתדעי תמיד, כל מה שרוצים ,אם רוצים את זה מספיק חזק,

ומשתדלים שזה יתגשם,זה יתגשם. ולפעמים אתה רוצה את זה מאוד,

 וזה מתגשם למרות שלא עשית כלום. כי זה הגורל שיקבע."

נאנחתי. אולי אני לא רוצה את זה מספיק? לדעתי אני כן רוצה את זה מספיק. א

ולי אפילו יותר מדי. אבל אמא ואבא הם אלה שלא רוצים.

המשך ? 5 תגובות ואני ממשיכה.

לשאר הפרקים יש קישור ברשימות.

תהנו, וכמובן תגיבו D:

אוהבת המון 3>

נויקיי (:

נכתב על ידי , 1/10/2007 12:26  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





519
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוייקי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוייקי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)