לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the misery of the throbbing heart-כי כל אחד צריך כותרת מתחכמת...



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 235880118 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שאלון


גנבתי שאלון:

 

גלידה- בכוס או בוופל? תלוי..כי יש וופל מגעיל ויש טעים..ואם אין טעים אז בכוס..

שקיעה או זריחה? זריחה

בליינד דייט- בעד או נגד? בעד 

ג´ינס או סתם מכנס? ג'ינס          

בזבזן או חסכן?בזבזנית..

מלפפון או עגבניה? מלפפון

קור או חום? קור..נראה לי

לישון או לקום? לישוןן..zzzz

חוף או הרים? חוף..

קרמבו- וניל או שוקו? וניל

תות או בננה? תות

חולצה מכופתרת או רגילה? רגילה!

אייסיקיו או מסנג’ר?מסנג'ר 

סקעת או מויאל? סקעת

נינט או שירי? שירי

“השיר שלנו” או “טלנובלה בע”מ? טלנובלה (ע"ר)

שמש או גשם? גשם ...3> גשם!

מחשב או טלוויזיה? מחשב..

מים או קולה? קולה...

מקלחת או אמבטיה?  מקלחת!! 

100FM או 99אסקייפ? 100fm..אני אוהבת את השיר הזה שאומרים 100fm...רדיוס...רדיוס... D:

ים או בריכה? ים =]

מקדונלדס או בורגראנץ’?  מקדונלדס חרא! גם בורגראנץ' וכל זה...

עט או עיפרון? עט..

בדיחות או חידות? בדיחות

אדום או ירוק? ירוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

תפוזים או לימונדה? תפוזים

צ’אט או פורום? צ'אט

עושר או אושר? אושר

עבודה או מבחן? עבודה

חופש או לימודים? חופש!!!!! נו באמת מה זה השאלה זאת..

במבה או ביסלי? ביסלי!

חו”ל או הארץ? חו"ל...

אנגלית או ספרדית? ספרדית נשמע יותר יפה. me gusta qastejano אין לי מושג איך כותבים...

חתול או כלב? חתול הוא סקסי(kitty! :D)

קניון או ים? ים..

גבוה או נמוך? גבוה.

דניאל-שם לבת או לבן?שניהם.

ערוץ 10 או ערוץ 22? 10..יש שם אופרה..חח

בנים או בנות? בנים..יש להם גב יפה..

ספר או מחברת? חוברת

גלידה-שוקולד או ווניל? ווניל..

אוטובוס או מונית? מונית.

כסף-בשטרות או בשקלים? שטרות..

מברשת שיניים או שטיפת פה? מברשת שיניים.

גירים או לוח מחיק? לוח מחיק!

פירות או ירקות? פירות..

משקפיים או עדשות? לא יודעת..

בשר או חלב? חלב..בשר מגעיל!

סוכרייה על מקל או טופי? טופי.."סוכרייה על מקל XD ולה תדחפי יותר חזק!(לא נכנס?!)"-חח XD!

אינטרנט או משחקי מחשב? אינטרנט

שעון מחוגים או דיגיטלי? דיגיטלי

סופרלנד או לונה פארק? אין תגובה!

יבש או רטוב? אה...מה?

כסף או זהב? זהב

פרפרים או ציפורים? פרפרים.

קטשופ או חרדל? חרדל..

גבינה או קוטג’? קוטג'..וזה גבינה רק שתדעו..

תיק צד או תיק גב? תיק גב נראה לי..

 

 

גנבתי מטום שגנבה ממישהו..

 

-מקלחת-(דורון)

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 13:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייייייייייייייייייייייייייייייי


לא עדכנתי הרבה זמן.....

 

כואב לי הראש...בגלל שהמוח של גדל וגדל ולא נשאר לו מקום!!

 

וזה משפיע לי על האף...והעיניים..ואפרופו עם גבינה לבנה החלפתי את המשקפיים!! הם היו ורודות שזה צבע שאני לא ממש אוהבת אבל האמצע היה די שקוף וזה משקפיים ראשונות ולא רציתי שיראו אותם בכלל..חח ועכשיו הצבע באמצע הוא כהה ומוזר לי..אבל אני אתרגל..ירוק יפה יפה!!!!!!!!!!!!!!!(הכאב ראש משגע אותי..)

 

היום החבר של אח שלי היה פה והוא שאל אותי "איך את חיה פה" בכוונה להורים שלי ואני באמת לא יודעת איך..אבא שלי מצחיק אותו אבל אח שלי אמר לו שאותנו זה רק מעציב..ואותי משגע אבל אני שקטה ולא מראה את זה..עד שאני יהרוג מישהו!!!! מואה אה אה...אני כבר רצה (חח איזה רצה? אני עצלנית כמו שולחן...) לעשות רשימה..אמא אבא דודים דודות(שצובטים לי את הלחי) מורות מורים(כרמלה הקוקסינל!)...והרובוט במסנג'ר שלו מבין שאני בת 12345678901234567890123456789!!!!!!! הוא סנילי..עצוב..

 

אוף יש לי דברים לעשות ולא בא לי! כמו ריקוד שהוא קקי אחד גדול(אני לא מפגרת אני מטומטמת וזה בדיחה אישית אם מישהו חוץ מהחברות שלי קורא פה...)

 

אמא שלי מדברת עליי..משהו על מיון..אני שונאת שהיא עושה את זה...אני שומעת אותך!!!!!!אז תפסיקי לדבר עליי מאחורי הגב!

 

כואב לי הראש...

 

קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקייייייייייייייייייייי

 

*יבש לי האף*

 

*גם העיניים*

 

אני צריכה ללכת עם מאשהשה (כה מאשהשה!!) לקנות לק סגול וכתום ואני ישים ואצייר על היד ואז אולי בתקווה כרמלה תצעק עלי!

 

אוף קשה לי כמו..כמו...ביצה קשה? לא יודעת..זה לא נשמע טוב...הכיסא עומד!! חח מאשה הבינה...יו משעמם לי...

 

O_o דורון O_o

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2007 15:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir and doron אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir and doron ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)