לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מנת אורז

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

בחזרה לילדות.


אסור לך לתת לאנשים לשנות אותך.. כי הכי טוב להשאר ילד.

להשאר בדיוק איך שאתה, בלי לחץ ובלי בילבולי שכל.

לחזור להיות קטן, שובב, החלטי ולא להשים לב לאנשים מסביב.

לדעת מה אתה רוצה ואיך אתה רוצה אותו.

 

לדעת לענות, לשאול ולהשתגע.

לדעת לרוץ, ליפול ולהמשיך.

 

להיות ספונטני...

 והכי חשוב להיות גאה בעצמך.

להיות גאה בדברים הכי קטנים שבך.

נתתי לעצמי לשכוח איך זה מרגיש להיות גאה במי שאתה. נתתי לאנשים לגרום לי לא לראות את זה יותר. ואפילו להרגיש בושה.

 

אני רוצה לרקוד, לצעוק ולצחוק.

כי אני חוזרת להיות אני.. החוצפה והגאווה.

לאט לאט.. בצעדים קטנים.. ובלי שום בושה!

 

 

((תמונה שלי... חחח אני אפילו לא זוכרת באיזה גיל זה היה..11..אולי 12? ניראה לי ^^))

 

נכתב על ידי מנת אורז , 19/4/2009 05:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה תמונות ישנות... סתם בשביל הכיף


 

 

 

 

**ילדה רעה שכמוני.. במקום לישון אני משחקת לי עם התמונות במחשב.. נו נו נו לי**

3>

+ עיצוב חדש.

נכתב על ידי מנת אורז , 7/4/2009 02:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנת אורז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנת אורז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)