לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fell From Outer Space


Holy Cow.. This Isn't Where I Parked My Car

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

Long Time No See :O


חעחע לכבוד אירוע מיוחד החלטתי לעדכן [וגם כי משעמם לי :שורק:]

כל מי שטרח לקרוא את ההודעות לפני שנכנס לעריכה של הבלוג שלו [מה שחצי מהאנשים לא עשו] היה רואה שיש הצבעות לסמל 2008 של ישראבלוג..

שינסתי מותניים, עשיתי קליקים בידיים, והחלטתי לנסות את מזלי ^^

בסופו של דבר יצאתי אחד מה-12 המובילים O:

אז אם כבר הגעתי עד לשם אשמח אם תצביעו לי.. יהיה מאגניב לזכות שם P: (למרות שאני לא יודע במה זוכים XD)

תצביעו לעיצוב של R-Style

http://vote.nana10.co.il/?SectionID=2438

תודה מראש

 


 

אפרופו 2008, עוד יומיים סילבסטר

וסוף סוף יש לי מישהי לחגוג איתה! D: (ליהי 3>)

רק מה? זה יוצא באמצע שבוע לימודים >_<"

בלאט.

טובנו, שיזדיינו. אני בסילבסטר יוצא P:


 

ואפרופו עיצוב (אתם כבר מתחילים לפנטז על החטיף, אה? )

היום יצא לפועל הסמל שעיצבתי לכיתה מדעית אצלנו בגלילי P:





סוף סוף גם למדעית יהיה סמל


 

ואפרופו ישראבלוג [עכשיו באלי אפרופו.]

אני רואה שסוף סוף לכולם יש פרו D:

אבל הקקע שרק לותיקים יש HTML ><

איזה זין

טובנו.. זה לא שאני מעדכן הרבה או משהו..


 

ביום שישי הייתה לטוטי יומולדת 16! D: (כבר ילדה גדולה! כבר סבתא!)

היה כלכך כיף ומצחיק והזוי XD

זה ארוך לספר.. אבל בואו נגיד שלא היינו צמאים ^^'

טוטי מזלטוב מתעלייך D:


 

ולסיום-

ליהי אני כלכך אוהב אותך יפה שלי 3>


 

נכתב על ידי , 30/12/2007 15:20  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טונטיקה שחורה ב-27/1/2008 22:24
 





5,117
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Renegade- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Renegade- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)