לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביוטי

בביווטי (: ~ בלוג בעזרים הגדול : C תהנו ^^

כינוי:  וויקוש (:

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

על ביוטי & עלי ופוסט קצר קצר


היי (:

מה קוורה אנששים : C ~ טוב תההנו ולילה טופפ :P -
_____
קצת על ביוטי~בלוג עיצובים
שם : ביוטי (ביוטי בלוג עיצובים)
תאריך פתתיחה :7.9.07
מאיפה הרעיון של השם?בעצם זה לא כ"כ רעיון כי לאתר העכשיו שלי בטיפו
ששמו גם ביוטי.אז ככה שיוצא שיש לי אתר בטיפו בשם ביוטי ,ובלוג עיצובים בשם ביוטי[:
חח רעיון חמודי(: .
_____
קצת עלי~ויקי
שלום,נעעים להכיר [: אני ויקי מנהלת את ביוטי בלוג העיצובים הראשון שלי (:
מממ ,, יש לי אתר נוסף בשם ביוטי בטיפו ~ לחצו כאן לכניסה ,,
אני בת 12 [: ,ש לי תוכי מזה חמווד (: בהזדמנות אני יביא תמוננות ,.
מממ , אני גבוהה (: ,כיתה ז' [:
ואני מעצצבת בפוטו כבר 4 חודשים (: חלק מהיצירות שלי תוכלו לראות באתר הנוסף שלי
ביוטי בטיפו,כמו שכבר אמרתי יש לי אתר נוסף ויש לו קישור (:
אם יהיו בעיות כל שהם פנו לאיימל שלי,שתוכלו לבקש אותו בתגובות (: .
סתם ככה אני א נותנת:P חח [:
מקווה שאאתם חושבים שאני נחחמדה כי אני כן *מסמיק* , ואוהבת הכי יש (:
בקררווב מלא דברים למעצבים צעירים ועוד ,ועוד,ועוד [:
( אגב ,, כבר הבנתם שאני אוהבת יותר מדי להשתמש ב : "!@#$%^&*)(_+~P:)
בינתים ?! תיסתפקו במה שיש ,, [:
מה יהיה עוד?אני לא תמיד אומרת אבל יהיו תמונות לעיצובים,מדריכים,מיברשות לפוטו,
פאטרנים,לינקים,ועוד מלא דברים (: @ | ביווש -
 _____
3> . ויקוש [:

לילה טווופפי ><

נכתב על ידי וויקוש (: , 7/9/2007 23:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכים הבבאים לבלוג העיצווב ~ ביוטי (:


שלוםם שלום וברוכים הבאים ל .. בלוג העיצוב ~> ביוטטי (: יואו אני ממש מתררגשת :D ,, הוא יהיה בללווג עיצובים ככזה - [:

מממ .. אני מקקווה שהוא יצללייח [: , טוב אני מזה מווזרה , לא אמרתי אפילו איך קוראים ללי -

אז לי קוראים >ויקוש< ואני מנהלת יחידה של הבלווג : D , בינתים אני לא רוצה שותפים ,, ואני לא יעדכן הרבה בזמן האחרון , רק התחילה השנה והככל [: תהנו ותצליחו בבצפפר (: , אגב יש לי אתר בטטיפו ממש ממש מצליחח (: גם קוראים לו ביוטטי ^^ . לחחצו פה לכניסה לביוטי שבטיפו , אתר נוסף שלי [: 3> . ויקוש (:

נכתב על ידי וויקוש (: , 7/9/2007 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





74
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוויקוש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וויקוש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)