לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

let's kill these bitches


"In the absence of light, darkness conquers"

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אומג הבלוג הזה עדין פעילOם


שלום קוראים מעטים שעדין מודעים לקיום הבלוג הזה.

שנים שכבר לא עדכנתי.

תכלס היה לי על מה לעדכן אבל פשוט התעצלתי.

אז... מה השתנה...

אמממ

לא יודע

הכל נירא כרגיל

עד כמה שזה עצוב כלום לא קורה

בעצם קורים דברים אני פשוט לא זוכר אותם.

 

יש לי עוד מעט טיול שנתי לשבוע

ואני לא סגור אם אני יוצא או לא

אני כל הזמן משנה את הדעה שלי

אז החלטתי שאני אתן לכם לשכנע אותי

נראה אם תצליחו או לא...

 

טוב עזבו דברים משעממים

אני עוד מעט בן 18

זה אומר שאני עוד מעט חוקי ויכול לעשות כל מה שבא לי עד הצבא

אבל כשאני מתקרב יותר ויותר לגיל הזה אני רוצה לחזור חזרה בזמן ולהיות ילד

כאילו עוד מעט צבא

ואחרי זה החיים

שבהם אני אצטרך לעשות קריירה

ולהרוויח מלא כסף

ובשביל זה צריך לעבוד הרבה

מה שגורם לי להתגעגע לילדות

וגם עדין לא ממש החלטתי מה אני עושה ביום הולדת

 

טוב יאללה אני מסיים

והינה משהו מצחיק לסוף

http://www.youtube.com/watch?v=xjjsF5dRfaI

 

סאיונארה

נכתב על ידי , 12/11/2008 19:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •Eleanor Rigby• ב-6/4/2009 21:48
 





3,560

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVirus 39 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Virus 39 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)