לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Heroin Chic




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

Back On Track






כוסאמאק באלי להיראות טוב!

מעכשיו אני לא עוצרת עד שאני מידה 36 [  אני 38 עכשיו ].

באלי על השמלות הקטנות של הקיץ.

אז

לבלות יותר במכון כושר

לאכול הרבה סלט

שוקולד - רק בסופי שבוע!

 

כל פעם שאני רואה פה הומלס אני מתה מפחד.. אני מפחדת להיות ככה..

סיימתי את הקורס ואני לא יודעת מאיפה להמשיך..

אני יודעת.. אבל אין לי חשק ללמוד.. אבל זהו היום חזרתי לעצמי!

אני אסיים את הקורס כמו שצריך. אעבור את המבחן ואכנס לאונ' וספסוף אני אקבל את עבודת החלומות שלי! [ משהו בעיתונות..]

זהו חוזרים למסלול.

שונאת את ההרגשה שאין לי למה לקום בבוקר..

ואני אראה טוב בשביל עצמיי לא אף אחד אחר.

גברים לא שווים את זה.

כל גבר שפגשתי רק ניסה להכניס אותי למיטה.

האדיוט ההוא גמכן לא התקשר יותר אחרי מה שהוא עשה..

ישלי ראיון עבודה היום לאיזה מסעדה. סופסוף אני ארוויח את הכסף שלי ולא ארגיש שאני מבזבזת את של ההורים.

 

נ.ב

התחלתי ללכת עם גופיות לשם שינוי D:

 

ולקינוח-

 



















נכתב על ידי JustThin , 14/5/2008 12:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



When they get, what they want,they never want it again


MEN ARE THE SHIT

אני אשקרה מרגישה כמו זונה...

אחרי חודש שלא ראיתי אותו (כי הוא היה בחופשה) נפגשנו אתמול.. והוא קצת חולה..

איך שהגענו.. בלי להציע לי משהו לשתות בלי כלום ישר הגענו למיזמוזציה..

מפה לשם כמובן ניסה להפשיט אותי.. קרה מה שקרה ( לא שכבתי איתו) והרגשתי כלכך גרוע.. אחרי הכל הוא לא חבר שלי או משהו.. ואני לא סומכת עליו 100%.. אז הוא נרדם כי הוא לא מרגיש טוב והצקתי לו שייקח אותי לחתחנה כבר.. והוא התעלם והתעלם... בסוף לקחתי את הדברים ואמרתי " אם קורה לי משהו זה על אחריותך!" וטרקתי את הדלת והלכתי.. אפילו לא רדף אחריי.. נתן לי ככה ללכת הביתה בשכונה הכי מסוכנת בברלין..

לא יושעת.. אולי מגיע לי.. ידעתי מה הוא ואיזה טיםפוס הוא.. אבל חיבבתי אותו.. אבל זהההוווווווווווו

כלכך גמרתי עם אדיוטים.. למה אני עושה אתזה לעצמי?! מגיע לי יותר טוב! אררררר!!!!

אז זהו אני בהפסקה מהם.. עד שיגיע מישהו נורמאלי... ויתקשר אליי כל הזמן כי הוא יירצה להיות איתי בגלל מה שאני ולא איך שאני ניראית..

אז

מסקנה

היה ניסיון טוב לחיים..

NEVER AGAIN

 באוגוסט אני באה לארץ ואני רוצה להשתזף עם ביקיני גאד דמאיט!

אז יותר מכון כושר.. למצוא עבודה.. להתפתח...

SHIT HAPPENS

 

נ.ב

אני יודעת שרזיתי אני פשוט לא משנה את המספרים בצד כי אני מפחדת להישקל ^^

התחלתי ללכת עם גופיות (:

 

 

















נכתב על ידי JustThin , 4/5/2008 11:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  JustThin

בת: 35

תמונה




1,700
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustThin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustThin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)