לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים.....


שלום קוראים לי מעיין אני בת 12 מקיבוץ גבה"ש.... היום זה השבוע השני ללימודים ולא הלכתי לביתצפר... אני חולה... באסה.... כל הבנות שהיו איתי ביסודי מתגעגעת לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טוב ביוש...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יוא אתם לא מאמינים....!?!?!?!?!


ביום שישי היה לבן דוד שלי יומולדת בבאולינג...  (דרך הגב היה מזה כיףףף).....

בכל מקרה ישבנו לאכול ואז הגיע ילד שמנוי בבריכה שלנו (בקיבוץ שלי) והחלי לשאול אותנו שאלות ואז אמרנו לו שיעוף מפה...

 

(אהה ודרך אגב ה"אנחנו" הזה זה כל הילדים שהיו ביומולדת...)

והוא לא עף... ואז באו כל ה"חברה" שלו וכל זה והוא מזהה ערס אתם לא מאמינים!!!!

 

טוב חברה אני זזה יאללה ביוש!!...

נכתב על ידי , 9/9/2007 09:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפחידדדדד ביותר!!!! חעחעחעחע


היי אתם לא מאמינים מה קרה לי אתמול באמצע הלילה....?!?!?!?!?!?!?!

קודם כל כאבה לי נורא הבטן ואז היתעלפתי ולא ידעתי, וכשהיתעוררתי ראיתי את עצמי על הריצפה ואז קראתי לאמא שלי וזה היה מפחידדדדדדד..........

טוב אבל עכשיו הכל בסדר ברוך השם..

 

יאללהה אוהבת אותכם מעינוש (=

נכתב על ידי , 9/9/2007 09:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 242829809 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעינוש (= (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעינוש (= (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)