לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן הא?


החיים הם לא מה שחיית - אלא מה שאתה זוכר, והאופן שאתה זוכר אותם כדי לספרם

כינוי:  טל (:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

נגמר לי הכוח


אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

נמאס לי ללמודדדדדדד לא יכולה יותרררררר

נכתב על ידי טל (: , 8/6/2008 13:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של deb ב-26/1/2009 13:10
 



מצפון


להתאבד בהליכה אחרי הזרם

לעשות בלי לנשום

ואז להצטער

ושוב לעשות, בלי לחשוב

בלי טיפת אנושיות.

ואז להצטער

ולהמשיך לעשות, ולהצטער...

נכתב על ידי טל (: , 3/6/2008 14:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל (: ב-3/6/2008 17:04
 



חוזר בחזרה


אז אחרי שכבר הצלחתי להרגיל את עצמי לחיות עם המצב

זה חוזר.

ושוב יש סיכוי לשנות הכל ולהתחיל מהתחלה אבל אני לא ממש בטוחה שאני רוצה את זה כבר.

בעקרון טוב לי עכשיו. מבחינת הסביבה טוב לי. מבחינת עצמי ממש לא.

אבל אני לא בטוחה שלעבור יעזור לי בשביל עצמי.

 

מבולבלת

נכתב על ידי טל (: , 2/6/2008 09:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,441

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)