לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך למקום הנכון קיבלתי שיגעון



Avatarכינוי:  שיכור מן הירח

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

טיול סוכות


אז יצאתי לטיול סוכות של הנוע"ל.
בהתחלה לא הייתי בטוח אם אני באמת רוצה לצאת, והיו לי כל מיני חששות, אבל עכשיו בדיעבד אני ממש שמח שיצאתי. למרות שהמסלולים היו ממש קשים ותנאי ההיגיינה היו ממש ירודים, אני יכול לומר שנהניתי.
אז אני מצטרף לנוע"ל... וזה ממש מוזר לי, אבל אני מרגיש טוב עם זה. ואני מרגיש ומקווה שיהיה לי טוב.
וחוץ מזה, אין דבר שאני רוצה יותר מאשר שיהיה לי ביטחון עצמי. אז מעכשיו אני אתחיל לעבוד על זה.

 

 

אני סוף סוף מרגיש אופטימי.

נכתב על ידי שיכור מן הירח , 6/10/2007 14:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיכור מן הירח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיכור מן הירח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)