לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג מעריצות לטוקיו הוטל.


העידכונים הכי חמים, יום יום, שעה שעה.

Avatarכינוי:  Tokio Hotel Fans Club

בת: 18





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יומולדת 18 של טומביל- תמונות+כתבה


שסימנתי שני קווים -ככה- זה אומר שאני לא בטוחה או לא מבינה כלכך את התרגום.


זה המועדון


זה חדר הקרח.


"גוסטב בעל המשחק ודייויד ג'וסט בחדר מביטים במבטים שובבים."


"בילי ודייויד חוגגים בחדר הקרח!"


"המתופף של-טוקיו-הוטל גוסטב במשחק רולטת-שולחן משגשג"


"הבסיסט גאורג בא ליום הולדת, באופן מיוחד ובלתי זהיר עם כובע מסיבות מגניב."

-

הכתבה:

קרח, פודרה, קזינו ושמפנייה! התאומים של טוקיו-הוטל הם בגיל המלא! הכל מעל הסוד הפראי, המסיבה של ביל וטום.

זה יוצא מן הכלל כאן! מינוס חמישה מעלות בדיוק, אף על פי כן המצב רוח של המגדבורגים רותח מעל! כאן חוגגים התאומים של טוקיו הוטל ביל וטום את יומולדת ה18 שלהם במועדון ינדוצ'ין. יום הולדת פראי.

באמת, באמצע הטירוף של הקיץ! כמו שמתאים לשני הבחורים, האירוע היה ברמה הכי גבוהה שיש.

"קזינו, פוקר, ככל שרק בא לכם, הקרח הקריר, טהור...זה היה מדהים!" אומר טום ומוסיף "היה למטה כלכך קר, היה שם מד טמפרטורה היו לנו ג'קטים כדי להתחמם."



אין לי כוח לתרגם אני כבר שעה ומשו פה.

אולי מחר.

 

לילה טוב. D:

נכתב על ידי Tokio Hotel Fans Club , 14/9/2007 00:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון.


סליחה שלא עידכנתי אתמול כי בכל זאת זה חג. :)


http://tokio-hotel.hotday.org/wp-content/uploads/2007/07/we-love-british-girls.jpg

אני מאוד מצטערת אם לא תירגמתי נכון משפטים מסויימים כי זה היה לי מאוד קשה.

בחורים, ברוכים הבאים לאנגליה! כולכם מגרמניה, אז מה אומר השם טוקיו הוטל?

ביל: התחלנו בשם דביליש אבל אז חשבנו שאנחנו צריכים משהו שיסמל את כולנו

טום: אנחנו כולנו באנו מעיר (או: כולנו אנשים של עיר), לננו בהמון מלונות ואנחנו אוהבים את טוקיו. אנחנו לא רוצים שהשם שלנו יהיה קשור רק בגרמניה.

גאורג: אז שינינו את הY במילה טוקיו לi

איזה סוגים של חושים! איך אתם הוגים את הרעיונות לשירים?

ביל: זה קשה, אנחנו מנגנים בעיקר 4 אתגרים[הכוונה לסוגי מוזיקה] מיוחדים [?]. אבל אני חושב שאנחנו מנגנים בעיקר רוק.

ביל, אתה אדם מיוחד מאוד ויש לך מראה מדהים...

ביל: הא, כן אבל אני לא רוצה לזעזע אנשים, זה רק הסטייל [או: הסגנון] שלי.

טום: הוא תמיד היה ככה, אפילו מגיל מאוד צעיר.

גאורג: כשהצטרפנו ללהקה ביל וטום כבר שמו מייק-אפ [ם__0]

גוסטב: וטום כבר היה dreadlocks לא כלכך הבנתי מה זה...

יש לכם מיליוני מעריצים באירופה- מה הדבר המוזר ביותר שראיתם[לא הבנתי כלכך את המילה] מעולם?

ביל: אני ראיתי מכונית סופר עם מגבר שהיו מודבקות עליה תמונות של הלקה והיא ניגנה את השירים שלנו ברחבי העיר.

גוסטב: יש לנו הרבה מכתבי מעריצים. אפילו קיבלו מכתב של 14 מטר!

ביל: !and yes, we get knickers and keep them! Or hend them to our mothers, ha ha

[סליחה פשוט לא הבנתי את המשפט כלכך..]

הו, נפלא! עוד דברים אחרים לומר?

ביל: אנחנו מאוד עסוקים בסיבוב הופעות. אנחנו לא יכולים להפסיק לעבוד כלכך קשה ואנחנו גם לא שותים [נראה לי הכוונה לאלכוהול וכאלה]

טום: אנחנו מתבגרים רגילים. אבל לפעמים יש לנו אימונים קשים מאוד.

ביל: אני מאוד אוהב לקחת חדר במלון למנוחה, לישון טוב. יום אחד באמת יעשה את זה.

אתם גאים להכיר את כל המעריצות הבריטיות?

ביל: אני לא הספקתי להכיר כלכך הרבה אבל הייתי שמח להכיר אותן יותר מקרוב

גאורג: אני ראיתי 3 בנות בעיתון היום- הן נראות מאוד שמחות [ם__0]

טום: אני ראיתי בנות בוידיאו [איזה וידיאו]- הן מקסימות. אני מאוד רוצה להכיר אותן הרבה יותר מקרוב. [XD חרמן קטן]

למעלה היה רשום [בקצרה]:

גוסטב.

כינוי: לגוסטב אין אחד כזה. הממ!

עובדה: לא הצלחתי לתרגם :| סורי.

-

טום.

כינוי: קוף קטן

עובדה: טום גדול מאחיו התאום ביל רק ב10 דקות

-

ביל.

כינוי: דורבן.

עובדה: ביל התחיל לכתוב שירים מגיל 7 והוא נגן פסנתר מוכשר.

-

גיאורג.

כינוי: הוביט שמן [XDDDDD]

עובדה: גיאורג פעם היה מאוהב בחברה של טום.


יש שמועה שעומד לצאת דיוידי חדש של TH. זה דיוידי דוקומנטרי שיהיו בו 3 חלקים שונים [באותו הדיוידי] שאורכו יהיו 45 דקות.

אם השמועה נכונה, אתם הראשונים שתדעו מכאן :)


תגיבו.

 

ד"א

אני עדיין צריכה שותפה, באמת, בלי שותפה אני לא אוכל לעמוד בעומס של העידכונים. אם יש מישהי שיכולה לעזור לי בעידכונים אני מאוד אודה לה אם היא תכתוב לי בתגובות שהיא מוכנה ואני אצור איתה קשר :)

-

 

נכתב על ידי Tokio Hotel Fans Club , 13/9/2007 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסטייל של ביל.


תקופת דביליש:

לפני טוקיו הוטל, ללהקה קראו "דביליש". כבר מאז לביל היה מראה מיוחד, השיער הקצר והאיפור. אבל בכל זאת הסטייל שלו לא נראה כמו סטייל של "אימו" או "פאנק" כלכך- הכל חוץ מהאיפור והשיער. כמו שתוכלו לראות לביל היה פירסינג בגבה- הוא עשה אותו כשהיה בן 12, הוא עשה גם פירסינג בלשון כשהיה בן 14.

 

טוקיו הוטל- 2005:

טוקיו הוטל "פרצה" בשנת 2005, וביל השתנה מעט. הוא עדיין התאפר, והשיער נראה כמעט כמו מקודם. רק שהוא שינה טיפה את הסגנון של השיער- כמו שתוכלו לראות בתמונה. אז הסטייל שלו התחיל להיראות כמו "אימו" סטייל, אני חושבת שזה היה מדהים לביל!.



טוקיו הוטל-2006

ב2006 השיער על ביל טיפה גדל, בקליפ "Rette Mich", רואים את השינוי הנהדר שחל על השיער של ביל. הסטייל כמעט אותו דבר, אך טיפה שונה- אני אומרת שזה יותר בוגר. והאופציות של האישיות שלי: זה המראה הכי יפה שהיה לביל מעולם! אבל חלק מהאפשרויות P; . מאוחר יותר ביל ערך יותר שינויים המראה שלו. הוא התחיל להעמיד קצוות מהשיער שלו, ויום אחד ערך עוד שינויים במראה שלו. השיער שלו אכן השתנה, את זה תוכלו לראות ב2007.

 

טוקיו הוטל-2007
לא הרבה השתנה מאז השנה שעברה, הוא עדיין המשיך להעמיד את הקצוות של השיער. אבל טיפה אממ...יותר ארוך! לפעמים הוא מעמיד את השיער בהדרגה,אתם תוכלו לראות את זה בקליפ "�bers ende der welt" ובקליפ "Spring Nicht". אני מקווה שבקרוב נוכל לעדכן על עוד שינוי!.



פווו..היה קשה. את זה תירגמתי מאחד הפורומים הרוסיים.

 

תגיבו.

 

-ד"א-

מי שרוצה להיות שותפה לעידכונים ולעזור...מוזמנת לכתוב לי בתגובות.

נכתב על ידי Tokio Hotel Fans Club , 11/9/2007 22:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

170
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTokio Hotel Fans Club אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tokio Hotel Fans Club ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)