לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Smile Is The Best Make Up


‏somtiems the way to happieness is just around the corner :)

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


ואוו שנים לא עידכנתי..

אני ודידו פה בבייביסיטר ומשעמם תחת

אז החלטנו לעדכן את הבלוג הנטוש שלי D: יאייי D:

אז ככה.. עוד 11 ימים יומוללדתD::

עוד 8 ימים הופעהP:,

עוד כמה ימים מסיימים (תודה לאל) בצפפר!! אעאעאע

ואז חופש גדולל יאייאיאיי:]

 

בקיצוורר שיהיה חופש כייפיי לכולם וזהוווו

תגיבו לבלוגי החמוד למרות שהוא מכוערXD

 

נטטט אני אוהבת אותך י'שאאאפה שלי  3333>

ולמרות שאת פה לידיי , ורואה את זה, היה ממש כיף לדבר עכשיו . ILU

                                                    -  עדי D: -

נכתב על ידי , 24/6/2008 22:35  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Love You To Death ב-9/2/2009 15:55



2,280
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNeta :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Neta :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)