לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's up to ME

פיסת המציאות הקטנה שלי

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

להגיד לך או לא להגיד לך?


"יש רמות שונות שבהם אוהבים בן אדם אחר.

יש את הרמה הזאת בהתחלה שאף אחד לא יודע את זה. אפילו לא אתה.

אחר כך יש את הרמה הזאת שבאה מייד אחריה. שכבר רואים עלייך שאתה אוהב. אתה כבר לא מסוגל להסתיר את זה.

ואז באה הרמה האחרונה..שאתה אוהב כ"כ שכבר רואים את זה על הבן אדם השני. אף אחד לא יכול להצביע על זה אבל מרגישים את זה באויר לידו. מרגישים שמישהו נמשך אליו בצורה מטורפת.

כמה זמן חיכיתי לפגישה איתה. שעתיים לפני התחלתי להתכונן. כ"כ רציתי את זה. אני עדיין רוצה.

כשנפגשנו האוירה הייתה מצויינת. השיחות זרמו והיא אפילו חייכה מדי פעם, מה שרק העצים את התחושה,

ידעתי שיכול מאוד להיות שמשהו לא בסדר ושהמתמטיקה ממש לא לצדי. המשכתי בכל זאת.

כשהכל עמד להגמר הסתכלתי עליה ושאלתי אותה "להגיד לך או לא להגיד לך?" והיא שאלה "להגיד לי מה?" במן חיוך תוהה..אמרתי לה שזה לא משנה ושפשוט תענה. שתגיד לי אם להגיד לה או לא להגיד לה.

היא אמרה "תגיד לי"..לא מפתיע. הרי יש אנשים שיכולים להשתגע מספק כזה.

עצמתי עיניים לרגע וכשפקחתי אותן אמרתי "אני אוהב אותך" ותחושה של הקלה זרמה לי בגוף.

היא ישבה שם מולי דיי המומה. מבולבלת. לא כ"כ ידעה מה לעשות.

הלוואי שיכולתי לשקר.

הלוואי וכולתי להגיד שהיא חייכה ואמרה "גם אני" או משהו בסגנון..היא קמה והלכה.

היא עזבה את המקום והשאירה אותי..איתי. הכי בודד שאפשר.

התחיל להיות לי קר. קור כזה שבא מבפנים..ששובר את כל הגוף ואין איך לעצור אותו כמו נחשול של כלום.

הרגשתי את הכל מתפרק. את הרוח שלי עוזבת את הגוף במיאוס וייאוש.

מה עוד נותר לי לעשות?

אני כ"כ אוהב אותה. יפייפיה שכמותה.

מהפנטת שלי.

מהפנטת של אף אחד אחר.

 

-Dr Rage-

נכתב על ידי , 14/5/2009 21:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dr_Rage ב-15/5/2009 07:54
 



I'm back


וואלה? הרבה זמן לא הייתי פה.

התגעגעתי.

אז קצת צמצום פערים מאז הפעם האחרונה-

המצב קצת מסובך. אני ישן המון..מוצא פתאום זמן לנגן על הבאס..לקרוא קצת על דברים שמעניינים אותי.

אין לי כ"כ כוח לבי"ס ואני פשוט שומר על ממוצע 85..

אני יותר ויותר מתעסק בפנימי בעקבות איזשהו ספר שהמורה שלי לפילוסופיה נתן לי..הכל נראה טיפה שונה מאז.

אני דווקא נהנה מהזמן. התחלתי לעבוד באלדו (גלידרייה ברמה"ש)..אני פשוט מוצא את עצמי אוכל גלידה כל היום (ועוד מקבל על זה כסף. מי יכול להתלונן?).

 

טוב. בינתיים אני לא יכול להתחיל לכתוב  אז אני אמקד את עצמי לנושאים הבאים:

 

הפוסטים הבאים:

-"הפרספקטיבה משתנה"

-"מוטיבציה להמונים"

-החוסן הנפשי

-"תאורית הבונזו"-תאוריה שפיתחתי בעצמי בכבודי לעצמי בשבילי בעזרתו של DK הנחמד.

-יום החבר הבינלאומי.

-הGANG סוגרת שנתיים שלמות

 

Tune in,

 

-Dr Rage-

נכתב על ידי , 14/5/2009 21:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Dr Rage- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Dr Rage- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)