לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים.....

שלום קוראים לי מעיין ידובנר אני גרה בקיבוץ גבה"ש אני בת 12 והחיים אצלי יפים... אני בטוחהה שהבלוג יהיה שווה לאללה!!! טוב יהיה בוא הרבה דברים שווים, תמונות ועוד... אז אני בטוחה בזה.. טוב עם אתם רוצים איך הבלוג יראה אז תכנסו פשוט!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מה שקרה לי ביום כיפור...


אתם לא מאמינם מה קרה לי ביום כיפור!!!!?!?!?!?!

פגשתי את חברות שלי מהיסודי שלא ראיתי אותם מלאאאאאא זמןןןן!!!!!!!
ומזה התרגשתי ואת אחת מהם לא ראיתי מהיום האחרון של הלימודים בכיתה ו'....

 

טוב לפחות לי יום כיפור עבר בהנאה רבההה מאוד!!!

 

 

טוב אוהבת אותכם..

 

מואההההה...

 

ממעיין

נכתב על ידי מעיינוש (= , 22/9/2007 20:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה....


 

לכל מי שעכשיו יהיה בבלוג שלי...

 

שנה טובה ומתוקה לכולםםם!!!!!!!

 

שתהיהה שנה של הרבה בריאות ושמחה!!!!!!!!!

 

אוהבת מעיין....

 

 

נכתב על ידי מעיינוש (= , 12/9/2007 17:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מעיינוש (=

בת: 28

ICQ: 242829809 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיינוש (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיינוש (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)