לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנג'ל:]]



Avatarכינוי:  3>+ נומוצ'''' +3>

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סגור...! :|


להללההה.

הבלוג סגור.

סליחה, אבל הבלוג האישי חשוב יותר.

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=477135

מוזמנים:-*

 

-נעמי-

נכתב על ידי 3>+ נומוצ'''' +3> , 30/10/2007 20:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש!! טרלהללהלהההה!!:]


עיצוב חדש.. יפהה?

נורא השקעתיי.. אז נא להגיב!:|

:]

ולפרס מהמבצע:

הזוכה הגדוול.....

פיקסלים (ע"ר)!

והנה הפרס:

אני חייבת לעוף לצופים,,

אז נאי אוסיף עוד כמה דברים לפוסט כשאני אחוזר..

הנה פרס נוראנורא חמוד שזכיתי בגלל שהשתתפתי במבצע-

 
 

מ: DANA

אממ... הנה כמה תמונות לעיצובים ממש ממש יפות- נא לא להעתיק!

עד שהעליתי הכל?

..

 

ספיישל מ ס ג ר ו ת!

אז מה זה הטימטום החדש הזה?

הגעתי למסקנה שאני לא עושה מספיק הסברים,,

וגם הרבה אנשים לא יודעים איך לעשות מסגרות יפות... אז  *תופים*

כל שבוע אני עושה הסבר לאיזשהו אפקט יפה של מסגרת!:]

והפעם..*תופים*

איך לעשות מסגרת כזאת:

שלבים:

1. פותחים מסמך בפוטושופ שבו אתם רוצים לעשות את המסגרת,

משאירים קצת מקום למסגרת, והולכים ל-blending options

 

2.הולכים ל-> bevel and emboss, ועושים כמו שאני עשיתי:

משנים ב-> size לכמה שאני שיניתי [3px] :]

3.הולכים ל-> shadow ועושים כמוני:

-משנים את ה-opacity ל-75 %

-משנים את הגודל [size] ל-5px

 

 

4.הולכים ל-> stroke ועושים כמוני:

-משנים ב-> fill type ל->pettern

-בוחרים בפטרן שאני בחרתי:]

-משנים את ה->scale ל-7%

- ושכחתי לסמן שמספר, אז הוספתי חץ עכשיו- לשנות את ה-size ל-1px, זה מאוד חשוב!:]

 

לוחצים o.k

וסיימנוו!!!!!!!!!D:

יש איזה תחרות גראפיקה שאני משתתפת בה,

והגעתי לגמר [ D : ]

בגמר הייתי אמורה לפתוח דף באתרי בטיפו,

לשים את כל ההגשות, מתנות לאתר וכו',

אבל האתר שלי בטיפו נסגר, אז פתחתי דף אינטרנט רגיל ועשיתי בו את זה.

אז הנה הדף:

http://www.planetnana.co.il/ruthtokatly//hagadha.htm

[למטה המתנות לאתר]

והנה האתר:

בננהD:

יאללה ביי:]

3 >>

-נעמי-

נכתב על ידי 3>+ נומוצ'''' +3> , 27/10/2007 15:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלוםם:]


מזמם לא עדכנתי.:| מפעל ההזמנות- סגור.! מצטערת. יש לי ארבעה מבחנים החודש, אני ממש לחוצה ואינלי זמן. טובב.. אז,, למרות שיש את זה בהמון בלוגים,, הנה תיבת בקשות. אתם תבקשן בה מה שאתם רוצים שאני אשים,, ואני אשתדל:] הנה:

שאלוםם..אממ.. פה יהיו הבקשות שלכם..3 >>

 

אוקעע?.. יופי!:]

 

אממ.. הנה כמה דברים-לשימוש אישי!:|

2 תחרויות מאחורי ה..- שמתי קרדיט קטן למטה..

 

 

מדריך ל-איך לעשות את הרשימות באמצע?!

פשוט מאודמאודמאוד!!:]

 

1. ברשימות-פותחים רשימה חדשה, והרשימה הזאת חייבת להיות ר א ש ו נ ה!:]

2.רושמים בא:

< c e n t e r >

רק בלי הרווחים!!:]

[זה פשוט מפעיל לי את הקוד ולא רואים אותו בלי הרווחים]

 

וזהווו!! אל תיבהלו שכותרת השם נאלמת אחרי שאתם שומרים,,

ככה זה אמור להיות:]

 

 

הסבר כלים חשובים בעריכת הבלוג:

-מדגיש את הכתב

- הופך את הכתב לנטוי

- עושה קו תחתון מתחת לכתב

- שם קו חוצה

- צבע רקע הכתב

-צבע הכתב

-הוספת תמונה:]

-הוספת קישור:]

 

אני מזכירה-אלה רק הדברים שלדעתי הם חשובים!>.<

 

 

הנה ההזמנה של אילונה:



מפריד:



חתימה:



עיוות:


 

ולינק [לא עשיתי לך סגול כי זה לא התאים:| ]


 

התאמת צבעים:

לוגו-B35E5B

פוסטים-000000

 

ואל תשכחי לשים את השלט!!

 

 

 

יאללה..עפתי!:]

 

-נעמי-

 

***********

עריכה:

700 ניצפים!! והוהוו!!:]

יש לי המון לחץ בזמן האחרון, אז אני לא מעדכנת הרבה,, מצטערת..:|

תבקשו בקשות בתיבת הבקשות!:]]

נכתב על ידי 3>+ נומוצ'''' +3> , 23/10/2007 21:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3>+ נומוצ'''' +3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3>+ נומוצ'''' +3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)