לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SO FAR


בלי הגדרות, בלי דימויים.

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פתחתי בלוג.


פתחתי מחדש את הבלוג. זאת אומרת, היה לי אחד עד שנה שעברה, שלוש שנים.

החלטתי לסגור אותו, פשוט כי נמאס לי. ילדים מהשכבה שלי התחילו לקרוא בו ולצחוק עליי,

וגם באיזשהוא שלב התחיל להמאס עלי כל הקטע הזה, שכל הזמן הייתי עסוקה בבלוג,

כל הזמן חיכיתי לקרוא את התגובות, לעדכן, אבל מה לעשות? התגעגעתי:)

אז הנה, אני חוזרת ובגדול. לא הולך להיות פה משהו מיוחד, סתם החיים שלי, הגגים, רעיונות,

שגעונות ומצבי הרוח שלי. אז ככה, אני יולי. בת 14 וחצי מת"א. בת להורים גרושים,

שתי אחיות גדולות. לא אוהבת איך שאני נראת. גם לא אוהבת להתעסק בזה יותר מדי.

 

נכתב על ידי , 13/9/2007 19:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליולי לוין. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יולי לוין. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)