לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

פעם ראשונה.


היי (: פה מתפרסם בפרקים את הסיפור שלי.. מקווה שתאהבו.. ניצן3>

Avatarכינוי:  זיפלי ((:

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פרק חמישי.


 

"נועה! מה את עושה פה?" קרא אליה גיא.

"באתי לבקר אותך, מה אתה חושב?" התיישבה ונשקה לו.

"אתה לא אומר לי להתחדש? עשיתי גוונים שחורים," אמרה נועה, "מה אתה שקט כמו דג? קרה משהו מיוחד?"

"לא.. אני פשוט.." -"פשוט מה?"

"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד." אמר גיא לאט. הוא תכנן את השיחה הזו המון זמן.

"אתה מה? איך אתה מעז לזרוק אותי ככה?" כעסה נועה. -"אני לא זורק אותך, פשוט את מבינה, אני פגשתי מישהי אח.."

"פגשת מישהי אחרת הא? עכשיו אני מבינה. למה שתעדיף אותי על פניה? מה?" צרחה נועה.

היא לא האמינה שהוא זורק אותה. היא, היתה רגילה להיות הנערה המועדפת בשכבה, תמיד זכתה בכל מה שרצתה.

בבן 'הכי' בשכבה, את התפקידים הכי טובים בטקסים.

 

היא קמה מן הכיסא וסטרה לו. ויצאה מן החדר. "נועה חכי, אני.."

"אתה מה?" הסתובבה לעברו. " אתה פשוט.. פשוט.." לא יכלה להשלים את המשפט.

"עזוב, אני לא מבינה איך בזבזתי את הזמן שלי עלייך!" ורצה במורד המדרגות.

 

היא פתחה את הדלת הכניסה, ואמו של גיא נכנסה שבידה שקיות כבדות.

"נועלה! איזו הפתעה לפגוש אותך! למה את יוצאת בכל-כך כעס?" -"תשאלי את הבן שלך" חייכה בציניות ועזבה את הבית.

 

******

 

 

נכתב על ידי זיפלי ((: , 30/9/2007 17:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק רביעי.


 


היי DD:

מנייש?

רק רציתי לומר שהחלפתי את השם של תומר,

ל-גיא.

יותר מתאים, לאא?

חח XD

תהנו , ואני מקווה שהבלבול לא יפריע לכם.

ניצן 3>.


"היי אמא, אני בבית, כן שירה, ברור שאני איתך! לא, אני אמרתי לפלג, אם הוא רוצה אותי בחברה,

זה רק בתנאי שאני באה למסיבה שלך! כן-כן, אל תדאגי" אמרה שירה.

 

"שלום שירוש! איך היה בבית ספר?" שאלה יפעת.

"נחמד.. אמא, מה יש לאכול?" שאלה.

"אין כלום, אבל תכף אני יכין לך.. מה את רוצה?"

"סלט אולי?" הציעה יפעת וניגשה למקרר.

" האמת שבאלי משהו יותר בכיוון של השניצל.." שירה אמרה וליקקה את שפתיה.

 

"שירה חומד! שניצלים? זה מלא שומן! יש לי רעיוןו! רוצה אולי סלט  עם רכוב כמו

שאהבת שהיית יותר קטנה?"

"שיהיה.." אמרה שירה ומזגה לעצמה קולה.

"ובכלל," אמרה, "מי קנה את הדייאט הזה??"

 

"אני. את צריכה לשומר על הגזרה, אם את רוצה להמשיך להופיע.." חייכה יפעת.

שירה אכלה את הסלט במהירות, ואמרה לבסוף"

"אני הולכת לישון, תאירי אותי שעה.."

ויפעת חייכה.

 

***************

 

"גיא.. יש לך אורחת!" ציחקקו אחתו של גיא וחברתה.

"מאיה.. יעל.. תחפפו!" אמר גיא.

"היי גיא!" נכנסה נערה יפה למראה" שיער גלי בצבע חום בהירף ועיניים בצבע דבש.

 

נכתב על ידי זיפלי ((: , 27/9/2007 11:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שלישי.


 

"?Karmel, you made HomeWork"

"Yes Fa" אמרה כרמל.

 

כרמל כיבתה את האור, והתיישבה על הפרקט, גם גב זקוף.

היא שמעה את הדלת נפתחת, וחשבה שזו אמה שחזרה מן העבודה.

 

"אמא אני באמצע יוגה, הכנתי שיעורים, אתפנה אלייך עוד 10 דקות!" אמרה כרמל.

"זה היה נחמד אם זו היתה אמא שלך.." חייך תומר.

"תומר! מה את עושה פה? אני... אני לא ידעתי שבאת!" אמרה במהירות.

"אד הפתעתי אותך," אמר.

"כן.. א.. תומר, חכה שנייה בסלולם, אני רק יחליף בגדיםל למשהוא יפה יותר נורמלי.." אמרה והצביעה על בגדיה העדינים, הלבנים.

" דווקא זה יפה מאוד.."

 "עזוב, שתי שניות ואני עם בגדים.." חייכה

"טוב, אני בחוץ,"

כרמל במהירות החליפה למכנס רחב וחולצה וורודה  צמודה.

 

"היי," אמרה כרמל וסגרה את הדלת. " לא הספקתי להגיד לך שבאתי להציע לך שנלך לפיצה וזה.. עם באלך זתומרת.." אמר תומר.

 

"אממ, זה בסדר! אני רק אומרת לפה ונצא."

 

"FA! I go to eat pizza! bye"

********

 

"שי! אתה לא יתי עכשיו! שאלתי אותך כרגע שאלה פשוטה!" כעסה  המורה.

"אהה כן.. א.. זה.. 77?" דאל שי.

 

"יפה מאוד!" חייכה יעלה (זה השם של המורה).

ועכשיו לנושא טיפה יותר מלהיב. בית הפסר שלנו עומד ל.. קורל!! תפסיקי עם זה עכשיו!" אמרה יעלה והפנתה מבט חד לכיוון קורל. "אוקיי, כן, בית הספר שלנו, משתתף בתחרות כמו עוד בתי ספר שונים בעיר, בתחרות.

כל בית ספר שולח נציג, כך שיש 4 נציגים.

 

"הנציגים האלו טסים מכאן, היישר לרומא, שם תתקיים פעילות מקסימה, תחרות וכמובן הנאה!"

רחש עלה בכיתה.

"מעמדוים ירשמו במזכירות אצל ענת.

המשך יום נעים לכולם!"

*******


פרק קצר..

תגובות! (:

 

 

נכתב על ידי זיפלי ((: , 20/9/2007 17:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

182

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיפלי ((: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיפלי ((: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)