לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*+*מת!קה 2ט*ר!ף*+*



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בא לי למותתתתתתתתתתתתת


 סבא איך השכח אותך הלכתה לי פתאום והחיים שלי הופכים לגינהום....

בלילות אני לא נרדמת לא מוצאת טעם בחיים שלי...

זכרונות אותי שוב מנבים מעלי כבו הכוכבים...

אלוהים קשה לי בעלדיו...

סבא לט השכח אותך איך נקטפתה כך פאתום לא אמרתה לי שלום והלכתה כמו חלום סבא לא השכח אותך איך נקטפה לי כך פאתום...

סבא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

תחזוררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

עכשיוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

או שאם אתה אל חוזר כך אותי איתך......!!!!!!!!!!!!!!

 

מלאך יקר שלי תחזור כברררר תחזורר אליי תחזור לשמור אלי וקרוב תחזוררררררררררררררררר....................

 

מתגעגעת מאוד....... מאוד...... מאוד.......

 

שלך קרן.......

נכתב על ידי , 19/11/2007 17:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פה...


פה ועם לא בבלוג אז בפלאפון 0543090267...

 

החיים יפים תהנו מכל רגע בחיים...

 

 

אח שלי?!-אני אוהבת אותך נשמה שלי...

 

נסיכה שלי?!-אני אוהבת אותך מלכע שלי...

 

דניאלי?!-אני מטורפת עלייך מאמי שלי...

 

אבי?!-מטורפת עלייך מאמי שלי...

 

עדידו'ש?!-אני מתה עלייך בובע שלי...

 

רבקה?!- חולה עלייך מתוקה שלי...

 

ילד?!-אני אוהבת אותך מאמי שלי...

 

"יש הרבה דגים בים אבל איתך בחרתי לשחות"

 

שהיה לכולם...

 

לילה טוב וחלומות מתוקים...

 

מ.ו.א.ע.ה ע.נ.ק.י.ת...

 

 

שלכם לעד...

 

קרן הנסיכה...

נכתב על ידי , 15/11/2007 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיים  דבש 5-5-5

 

ילד?!-אני אוהבת אותך יפה שלי אתה כל החיים שלי...

 

איתך=>הכל...

בלעדייך=>כלום...

 

עוד שבוע נפגשים מאמי שלי אני מתגעגעת איילך בטירוף יפה שלי...

 

"הוא אהבת חיי צעקתי,
איך הרחוב עצר
מתוך המבוכה שלך לעד נשבעתי
אם רק תשלח תשובה עד סוף הלילה אני כאן"

 

"נשבעתי מול הים הכחול אם יש לי אותך אז יש לי הכל"

 

חיים שלי?!

רק איתך אני רוצה לחיות רק איתך אני מושארת באמת מאמי שלי...

אני אוהבת אותך נסיך מושלם שלי...

מ-ו-א-ע-ה ע-נ-ק-י-ת-!-!

 

שלך ורק ורק שלך...

Keren_Turgeman

 

נכתב על ידי , 10/11/2007 00:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

405

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*קרן טורג'מן*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*קרן טורג'מן*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)