לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טל עיצובים



Avatarכינוי:  טל עיצובים

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ההזמנה של danola


הנה העיצוב ש-danola הזמינה:










 

מקווה שאהבת...

אם לא תגידי לי ואני אשנה...

ואם את רוצה כותרת לבלוג תגידי לי...

לילה טוב [=

תגיבו P:

נכתב על ידי טל עיצובים , 30/11/2007 23:03  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עיצובים ב-27/12/2007 16:02
 



עיצוב חדש+פרו


שלום לכולם!

הכנתי עיצוב חדש לבלוג [=

תגיבו בתגובות על העיצוב...


מישהו יכול לתת לי פרו??

בבקשה ]=

מי שיתן לי פרו יקבל לינקוק בבלוג שלי + עיצוב לבלוג שלו..

אז בבקשה תנו לי פרו...

 

תגיבו....

 

 

נכתב על ידי טל עיצובים , 29/11/2007 19:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל עיצובים ב-30/11/2007 20:52
 



ההזמנה של ניצן


הגליטרים שניצן הזמינה:

 


 

 

מקווה שאהבת...

אם לא תגידי לי ואני אשנה...

בבקשה תזמינו ואל תזמינו רק חתימות, אני מכינה גם עיצובים לבלוגים ולאתרים...

ביי =]

נכתב על ידי טל עיצובים , 3/11/2007 12:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של danola ב-29/11/2007 20:40
 





317
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל עיצובים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל עיצובים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)