לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סמייל עיצובים[:


צריכים עיצוב ? עזרה ? , הכל פה !

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 265334749 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הודעה .


שלוום .

זאת גל ...

תשמעו ,

אני מצטערת אבל ...

הבלוג סגור !

זהו , נגמר לי החשק לעצב .

אני אעצב לעצמי , וזהו S:

 

לכל אלו שהיו בבלוג :

תודה רבה על התמיכה והעזרה .

אני מודה לכם מעומק לבי !!!!

 

כל מי שהזמין [גם אם זה ביקורת וגם עם זה עיצוב] :

אני מצטערת .

תזמינו ממקום אחר ..

יש כל כך הרבה בלוגים מוכשרים בישרא !

אז בייי O:

 

שלכם , גל .

 

*עריכה:

 

שלום, שלום[:

נכנסתי לעדכן ומה אני מגלה? שהבלוג סגור!

אז גלוש, אם את בטוח רוצה לסגור את הבלוג - אין לי בעיה.

אני לא יצליח לנהל אותו לבד...

אם מתי שהוא תרצי לפתוח אותו שוב, אני פה[:

 

ואגב, מי שצריך עדיין עיצוב ורוצה עיצוב ממני, יש לי עוד בלוג עיצובים - גראס

מניצן3>

 

*עריכה 2:

 

זאת גל ^^

פתחתי בלוג אישי :]

כולם להכנסס !!!

XD

הנה הוא P:

 

ת ו ד ה :]

נכתב על ידי , 9/11/2007 18:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעהה ^^


שלומלום D:

תשמעו , זו הודעה חשובה .

כאן גל ^^

קודם כל , אני לא יודעת מה עם ניצן .

היא לא מעדכנת , לאחרונה לא מתחברת לאייסי ,

והיא גם לא מתקשרת איתי , בכל דרך אפשרית ...

אז ,

קודם כל יש לי עומס בלימודים .

עומס רציני .

פה ושם אני אוסיף כמה דברים ,

אבל ההזמנות יתעכבו ,

עד לפחות ה - 15 ..

אני אנסה כמה שאני אוכל להעלות אותם במהרה ...

וניצן ,

אם את קוראת את זה .

אני צריכה להגיד לך משהו ...

את מעצבת מדהים , באמת ,

אבל את לא מעדכנת כלום ,

אפילו לא כפתורים ועזרים ...

וזה התפקיד שלך כשותפה !

עכשיו אני צריכה ממך קודם כל לתקשר איתי איך שהוא ..

וגם תודיעי לי איזה הזמנות את עושה ,

כי אני יודעת שיש לך עוד בלוגים וזה ,

אבל גם בזה את צריכה להשקיע , את יודעת !!

זהו .

אם את לא יכולה דרך האייסי ,

הנה האימייל שלי :

[email protected]

זהו .

אני מצטערת S:

גל ....

 

עריכה:

 

וואי גלוש[:

אני ממש שמחה שאת דואגת לי^^

אז רק שתדעי - לא הלכתי לשום מקום...

לקחו לי את המסך של המחשב אז אני לא יכולה לעדכן משם.

אין לי תוכנות עיצוב עם כל המברשות וכל אלה.

בקשר לעזרים - אני ישים בפוסט הבא[:

אם לא היום - אז מחר, פשוט אני הולכת להסתפר!

אז סליחה, מקווה שתסלחו לי ]:

מניצן3>

 

 

עריכה 2 :

 

ברור שאני סולחת לך ניצןן !

אוהבת מלא מלא מלא 3>

גל :]

נכתב על ידי , 2/11/2007 20:35  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,657
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסמייל עיצובים :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סמייל עיצובים :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)