לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

free butterfly



Avatarכינוי:  מילושקה!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לא בלוג פיקטיבי ! ! !


סתם שאלה...

אמ...

זה ניראה כמו בלוג פיקטיבי?

כי זה ממש לא!

אני לא מבניה למה לעזאזל שתי בנות  שאלו אותי עם זה בלוג פיקטיבי...

 

טוב לא משנה...

קיצר היום בבצפר היה משעמם!!!

ברמות!

בחשבון קיבלנו שיעורים בכמויות אדירות!

חח...

וגם בביולוגיה...

אבל אני בהקבצה ב בחשבון אז אני לא מתארת לעצמי כמה שיעורים קיבלו בהקבצה א... !

חח..

והיום פגשתי את האקס שלי.

אני לא מבינה הוא עשה בבצפר שלי...

הינו חברים ביסודי אבל הוא בחטיבה אחרת אז מה הוא עשה שם אני לא מבינה

 

טוב יאללה אני חייבת לזוז לעשות את השיעורים הסתומים בחשבון...

אבל לא ניראה לי שיש לי כוח לעשות בביולוגיה.

נכתב על ידי מילושקה! , 18/9/2007 18:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברה שלי ניסתה לאנוס אותי...


חח..כה...

הקטיה הסתומה הזאת...

אבל היא הסתומה שלי...

סתם שיחקנו ויהא נגעה לי בטוסיקון שלי(המבין יבין)

חח...

סתם סתומי קטנה.

ואז באו חברות שלי ועשינו כאילו אנחנו לסביות ועשינו את עצמנו מתנשקות

אבל בכאילו!

אני לא בקטע של בנות!!!

חח...

ביוש!

נכתב על ידי מילושקה! , 17/9/2007 16:37  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי בלוג..כנסו....


היי אני מילי...

אני מחדרה...אבל עוד מעט עוברת לנתניה שזה די ליד...

אני בת 13 וחצי בת 14 במרץ.

אני בכיתה ח יש לי עיניים ירוקות ושיער חום אני רזה וגבוהה ויותר פרטים מזה אני לא נותנת....

אה...זהו!

( :

פשוט אני לא רוצה שחברות שלי מחדרה ידעו אליו.

נכתב על ידי מילושקה! , 15/9/2007 20:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





171
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילושקה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילושקה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)